۰۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۹۶۳۱۴
26 بهمن ماه؛

جشنواره قرآنی مدهامتان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ جشنواره قرآنی مدهامتان در 9 رشته و با حضور 385 نفر از سراسر کشور اواخر بهمن ماه در استان هرمزگان برگزار می شود.
مسابقات قرآني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد پهلوانی دبیر اجرایی جشنواره قرآنی مدهامتان، روز یک شنبه در حاشیه دیدار مسؤولان و دست اندرکاران ستاد برگزاری این جشنواره سراسری با مراجع تقلید و علما از برگزاری جشنواره فوق در اواخر ماه جاری خبر داد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، تصریح کرد: جشنواره قرآنی مدهامتان با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و نشر معارف دینی ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزاری می شود.

حجت الاسلام پهلوانی ادامه داد: جشنواره قرآنی مدهامتان در رشته های اذان، مفاهیم قرآن، مفاهیم نهج البلاغه، حفظ کل ، حفظ 15 جز،حفظ 5 جز، قرآئت ، ترتیل و ابتهال برگزار می شود.

دبیر اجرایی جشنواره قرآنی مدهامتان در خصوص زمان برگزاری این جشنواره نیز گفت: مراسم افتتاحیه این جشنواره 26 بمهن ماه در استان هرمزگان برگزار می شود و 385 نفر از سراسر کشور با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر در رشته های قرآنی نیز روز 29 بهمن ماه سال جاری برگزار می شود و با حضور مسؤولان از برگزیدگان رشته های مختلف با اهدا تندیس جشنواره و جوایزی تجلیل خواهد شد. /924/پ202/ص
ارسال نظرات