۰۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۹۶۳۲۶

سلسله نشست‌های حماسه حسینی در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، سلسه نشست‌های نهضت خمینی، تداوم نهضت حسینی در حوزه علمیه طالبیه تبریز برگزار می‌شود.
نشست
حجت الاسلام میکائیل صفایی، معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه فجر، سلسه نشست های نهضت خمینی تداوم نهضت حسینی با حضور طلاب و علمای مدارس علوم دینی استان در حوزه علمیه طالبیه تبریز برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این نشست‌های تخصصی از نهم تا پانزدهم بهمن از ساعت 7:30 با قرائت زیارت عاشورا آغاز می شود و با مداحی و سخنرانی یکی از اساتید حوزه‌های علمیه استان در مسجد جامع تبریز پایان خواهد یافت.

حجت الاسلام صفایی با بیان این‌که حضور در این نشست های دینی برای عموم آزاد است، گفت: همرمان با این برنامه، نمایشگاه شهدای روحانی در حوزه علمیه طالبیه برپا شده و علاقه‌مندان جهت بازدید می توانند به صحن این مدرسه تاریخی مراجعه کنند.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات قرآنی طلاب حوزه های علمیه آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: این مسابقات همزمان با دهه فجر در رشته های حفظ، قرائت، تفسیر و ترتیل به صورت شهرستانی و استانی برگزار می شود.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی گفت: دوستداران کلام وحی برای شرکت در این مسابقات می توانند به امور فرهنگی مدرسه علمیه محل تحصیل خود مراجعه و نام نویسی کنند./935/پ202/س
ارسال نظرات