۰۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۹۶۳۴۴
استاد حوزه علمیه تبریز:

سفرهای استانی آیت الله نوری همدانی بصیرت بخش است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه طالبیه تبریز با اشاره به سفرهای استانی حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: این مرجع تقلید در راهی قدم گذاشته اند که سبب وحشت منافقان و فتنه‌گران داخلی و خارجی شده است.
آغاز سفر آيت الله نوري همداني به آذربايجان غربي
حجت الاسلام سیدمحمدعلی حسینی، استاد حوزه علمیه طالبیه تبریز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به سفرهای استانی حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشت: حضور معنوی ایشان در میان طلاب و روحانیان حوزه های علمیه سراسر کشور مایه امید و شور علمی است.

وی با اشاره به نتایج سفرهای گذشته حضرت آیت الله نوری همدانی به چند استان کشور خاطر‌نشان کرد: اظهارات متولیان حوزوی و حاشیه دیدارهای متعدد در آن استان‌ها نشان از حرکت موفق و ابتکاری این مرجع تقلید دارد.

استاد حوزه علمیه طالبیه موقعیت‌شناسی، حق‌مداری و زمان‌شناسی را از ویژگی‌های بارز شخصیت حضرت آیت الله نوری همدانی دانست و گفت: درک صحیح و عمیق موقعیت، ولایت مداری و حق گویی در جریان فتنه سال گذشته از این مرجع عالی‌قدر شیعیان چهره ای محبوب نزد مردم ایران ساخته است، هر چند ایشان پیش از حوادث فتنه نیز ببر این صفات و مکارم اخلاقی مزین بوده‌اند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه با بیان این‌که سفرهای استانی حضرت آیت الله نوری همدانی و دیدار چهره به چهره ایشان با اقشار مختلف مردم بصیرت بخش بوده است، تصریح کرد: از یک سو این سفرها پیام ولایت و امامت را به همراه دارد و از سوی دیگر مردم نیز دوستدار پیام آوران ندای ولایت و رهبری هستند.

وی با بیان این‌که مواضع حضرت آیت الله نوری همدانی در سفرهای استانی و حمایت قاطع از رهبر فرزانه انقلاب توطئه شوم دشمنان را خنثی می‌کند، خاطر‌نشان کرد: در شرایطی که دشمنان نظام نهایت تلاش خود را برای تفرقه میان مراجع و رهبری نظام به کار بسته‌اند، هوشیاری و درایت حضرت آیت‌الله خامنه ای و مراجع تقلید این فتنه کهنه انگلیسی را بی‌ثمر گذاشته است.

استاد حوزه علمیه طالبیه ادامه داد: مراجع عظام تقلید نه تنها حامی و پشتیبان مواضع حکیمانه ولایت فقیه هستند، بلکه از هر فرصتی برای تبیین افکار و اندیشه های رهبری نظام بهره جسته اند، چنان‌که حضرت آیت الله نوری همدانی قدم در راهی گذاشته اند که سبب وحشت منافقان و فتنه‌گران داخلی و خارجی شده است./935/ت303/س
ارسال نظرات