۰۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۹۶۳۴۷
عضو هیأت امنای مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر؛

سفر پر برکت مقام معظم رهبری به قم منشا یک مبدأ تاریخی برای این شهر است

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت امنای مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) گفت: سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم تمام متغیرها و مؤلفه های مدنظر حوزویان را تغییر داد.
حجت الاسلام سعيد بهمني عضو هيات علمي پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر(عج) حجت الاسلام سعید بهمنی عضو شورای پیگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری، گفت: سفر پر برکت مقام معظم رهبری به قم، جدا از اینکه زمینه ساز حرکت و تحول فرهنگی عظیمی در این شهر است، به مثابه یک مبدأ تاریخی نیز برای قم است؛ زیرا این سفر تمام متغیرها و مؤلفه های مدنظر حوزویان را تغییر داد.

عضو هیأت امناء مؤسسه فرهنگی ولاء منتظر (عج) در مورد ضرورت تشکیل شورای پیگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری اظهار داشت: از آنجا که مخاطب رهنمودهای مقام معظم رهبری شورای عالی، مرکز مدیریت و در نهایت همه دستگاهها، سازمانها و نهادهای زیر مجموعه حوزه علمیه می باشند، به همین منظور دفتر تبلیغات اسلامی که یک نهاد حوزوی است برای بررسی و پیگیری این رهنمودها و برای هم اندیشی با تعدادی از محققین، تصمیم به تشکیل این شورا گرفت.

حجت الاسلام بهمنی در مورد وظایف این شورا نیز گفت: پیگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری، بررسی دقیق و عالمانه مطالبات مقام معظم رهبری از حوزه، پشتیبانی کارشناسی از مراکز مورد خطاب ایشان و استفاده از نظریات و تجربیات دیگر دستگاههای حوزوی، از وظایف اصلی این شورا می باشد.

گفتنی است شورای پیگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری، با توجه به سفر پر برکت مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم و ضرورت پیگیری رهنمودهای گران سنگ آن رهبر فرزانه در جمع حوزویان و نهادهای حوزوی و تحقق منویات ایشان در حوزه تشکیل شده است./919/د102/ع

ارسال نظرات