۰۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۹۶۳۷۴
مشاور استاندار هرمزگان در امور روحانیت:

بهره گیری از ظرفیت طلاب به رشد و ارتقاء فرهنگی جامعه کمک می کند

خبرگزاری رسا ـ مشاور استاندار هرمزگان در امور روحانیت بهره گیری مطلوب از ظرفیت ها و توانمندی های طلاب و روحانیان را عامل مهمی در رشد و ارتقای فرهنگ جامعه ارزیابی کرد.
طلبه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدعلی لبخندان مشاور استاندار هرمزگان، عصر یک شنبه در گردهمایی طلاب و فضلای این استان که با حضور استاندار و شماری از مدیران فرهنگی هرمزگان در قم برگزار شد، بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های طلاب در عرصه های فرهنگی تاکید کرد.

وی این مساله را دربردارنده برکات فراوان ارزیابی کرد و گفت: این امر باعث رشد و ارتقای فرهنگی جامعه می شود و ما باید بیش از پیش به این مساله مهم توجه داشته باشیم.

مشاور استاندار هرمزگان با بیان اینکه فضای این استان جهت همکاری و استفاده از توانمندهای طلاب فراهم است، ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم با توجه به عنایت و توجه استاندار به امور فرهنگی از ظرفیت طلاب و روحانیان استان به خوبی بهره بگیریم.

حجت الاسلام لبخندان بر ضرورت تاسیس مدرسه علمیه ویژه طلاب استان هرمزگان در قم تاکید کرد و ابراز داشت: ما با همکاری استانداری و مسؤولان قم درصدد هستیم به این مساله توجه ویژه ای بکنیم و یک مجتمع آموزشی برای طلاب هرمزگانی تاسیس کنیم.

وی همچنین در ادامه سخنان خود ابراز داشت: استان هرمزگان بیش از یک میلیون و چهارصد هزار نفر جمیعت دارد و چهل درصد جمعیت استان را نیز اهل سنت تشکیل می دهند.

حجت الاسلام لبخندان گفت: استان هرمزگان حدود یک هزار و دویست طلبه دارد که در شهرهای مختلف مشغول فراگیری علوم دینی و حوزوی هستند و باید به نحو شایسته ای از ظرفیت ها و توانمندی های آنان بهره گرفته شود. /924/پ202/ص
ارسال نظرات