۰۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۷:۵۳
کد خبر: ۹۶۴۹۷
امام جمعه خمینی شهر:

حتی یک قدم از خط ولایت فقیه عقب نشینی نخواهیم کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خمینی شهر بیان داشت: خط ما حرکت در مسیر اصل ولایت فقیه است و حتی یک قدم نیز از این خط عقب نشینی نمی کنیم و همواره تابع فرامین مقام معظم رهبری هستیم.
امام جمعه خميني شهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام موسی سالمی، نماینده ولی فقیه در هلال احمر همدان و امام جمعه خمینی شهر اصفهان، شب گذشته در هفتمین یادواره شش تن از شهدای نداف خیل و درزی محله نکا اظهار داشت: فتنه سال گذشته آفتی بزرگ برای نظام انقلاب بود که با رایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری مردم نقش بر آب شد.

وی افزود: فتنه سال 88 در واقع در پی تزلزل در نظام بودند و در این رابطه اصل ولایت فقیه را هدف قرار داده بودند تا از این طریق نظام را از بین ببرند.

امام جمعه خمینی شهر بیان داشت: خط همه ما خط اصل ولایت فقیه است و حتی یک قدم نیز از این خط عقب نشینی نمی کنیم و همواره تابع فرامین مقام معظم رهبری هستیم.

وی ادامه داد: ما با سران فتنه هیچ وجه اشتراکی نداریم چرا که راه های اعتقادی ما از هم جدا است و راه جداگانه ای را ادامه می دهیم.

حجت الاسلام سالمی اضافه کرد: سران فتنه و عاملان فتنه سال 88 اصل ولایت فقیه را نشانه رفته اند در حالی که ما می گوییم مرگ بر ضد ولایت فقیه، آنان اصل قانون اساسی را قبول ندارند و ما تابع برنامه های قانون اساسی هستیم و این دو راه جداگانه ای است.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر همدان با اشاره به بی تفاوتی ها در جامعه خاطر نشان کرد: شهدای ما در برابر دین و جامعه احساس مسؤولیت کردند و بی تفاوت نبودند و همین امر موجب بزرگی و ماندگاری آنان شده است.

وی اظهار داشت: بی تفاوتی در اسلام راهی ندارد و همه مسلمانان باید در برابر احوال و حالات یکدیگر احساس مسؤولیت داشته باشند.

حجت الاسلام سالمی تصریح کرد: شعارهایی از قبیل عیسی به دین خود، موسی به دین خود و هر کس را در قبر خودش می گذارند، شعارهای ما نیست بلکه شعارهای انگلیسی ها و بی تفاوتی آنان است.

امام جمعه خمینی شهر گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از فتنه سال 88 در هر جمع و گروهی که وارد شدند در رابطه با این فتنه سخن گفتند و بصیرت افزایی کردند و ملت ما نیز با آگاهی کامل از این مسأله اکنون صره را از ناصره تشخیص می دهد و جای نگرانی وجود ندارد.

وی گفت: فرهنگ ملت ما برگرفته از فرهنگ عاشورایی و خط سرخ شهادت است و این عوامل مانع نفوذ افکار پلید غیر دینی و ارزشی در آنان می شود.

حجت الاسلام سالمی خاطر نشان کرد: بی تفاوتی و سکوت در جامعه مهم ترین آفت این انقلاب و نظام است و مردم باید فعال در جامعه ظاهر شوند و با مصادیق کفر و بی عدالتی مبارزه کنند تا حق ادا شود و ظلم وجور، از بین برود./950/پ202/الف
ارسال نظرات