۰۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۷:۵۶
کد خبر: ۹۶۴۹۹
همزمان با دهه فجر؛

بیش از 500 مبلغ به مناطق مختلف گیلان اعزام می شوند

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، از اعزام بیش از 500 مبلغ دینی در ایام الله دهه فجر به مناطق مختلف استان خبر داد.
اعزام مبلغين به روستاهاي مازندران
حجت الاسلام سید حسین گلمیرزاده، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت با بیان این که انقلاب اسلامی پس از 32 سال از پیروزی، همچنان با فتنه های دشمنان مواجه است، گفت: با ارائه فعالیت های فرهنگی و عمرانی به دشمنان ثابت می کنیم که نظام دینی ما همچنان کارآمد و فعال است.

حجت الاسلام گلمیرزاده با بیان این که ایام الله دهه فجر امسال مصادف با پایان ماه صفر است، اذعان داشت: برنامه های دهه فجر امسال باید طوری برگزار شود که در شأن ماه صفر باشد.

وی با تشریح برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان در این دهه، اظهار داشت: همزمان با دهه فجر 41 مبلغ از قم و 500 مبلغ بومی به مساجد، تکایا، حسینیه ها، تشکل های مردمی و مدارس استان  اعزام می شوند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: در ایام الله دهه فجر، 800 جلسه در انجمن های اسلامی، 19 جلسه در کانون های فرهنگی، تبلیغی، 60 جلسه قرآنی و 28 جلسه هم بیرون از مساجد برگزار می شود.

وی به جشنواره قرآن و خانواده اشاره کرد و گفت: جشنواره قرآن و خانواده در شهرستان های رشت، آستانه اشرفیه و رودسر برگزار می شود.

حجت الاسلام گلمیرزاده اضافه کرد: گردهمایی روحانیان مستقر و تربیت خطیب، برگزاری کمیته سه گانه انجمن های اسلامی و مسابقه بازی رایانه ای در سایت تبیان از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی در ایام الله دهه فجر، است./950/پ202/الف
ارسال نظرات