۰۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۹۶۵۷۴
آیت الله نوری همدانی:

دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف بی بدیل است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، انقلاب اسلامی ایران را در عرصه های مختلف تحول آفرین توصیف کرد و گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای مختلفی را نصیب ملت ایران کرده است و همه باید پاسدار این نظام باشیم.
آيت الله نوري همداني
به ‌گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، روز چهارشنبه در دیدار شماری از اعضای بسیج جامعه پزشکی خوزستان، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف، تاکید کرد: اگر تنها مقایسه ای کوچک بین قبل و بعد از انقلاب داشته باشیم به دستاوردهای بی بدیل انقلاب پی خواهیم برد.

وی با بیان اینکه انقلاب در عرصه های مختلف تحول آفرین است، تاکید کرد: باید دستاوردهای نظام اسلامی برای مردم به ویژه نسل جوان که دوران قبل از انقلاب را درک نکرده اند تبیین شود.

این مرجع تقلید بصیرت را عامل شناخت حق از باطل و تکامل انسان ارزیابی و تاکید کرد: انسان با بصیرت همواره حق گرا است و اسیر حوادث و فتنه ها نمی شود.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم، در ادامه با اشاره به روایاتی، ساده ‌زیستی و قناعت را از خصوصیات رهبران جامعه اسلامی دانست و یادآور شد، ثروت‌اندوزی با فرهنگ اسلامی در تضاد است.

حضرت ‌آیت‌الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود، به تحلیل و بررسی حوادث و جریانات روز پرداخت و ابراز داشت: تحولاتی که در این کشور روی داد به برکت انقلاب اسلامی ایران بود.

این مرجع تقلید همچنین با یادآوری فرازهایی از بیانات امام راحل، انقلاب اسلامی را زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) ارزیابی و تصریح کرد: همه باید برای حراست از انقلاب اسلامی نقش خود را به درستی ایفا کنند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات