۰۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۹۶۶۰۵
همزمان با دهه آخر صفر؛

نشست‌های معرفت دینی در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با دهه آخر ماه صفر، سلسه نشست‌های معرفت دینی با عنوان نهضت خمینی، تداوم نهضت حسینی در حوزه علمیه طالبیه تبریز برگزار می‌شود.
نشست
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با تقارن دهه آخر صفر با ایام الله دهه فجر، کمیته روحانیت ستاد بزرگداشت سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سلسه نشست های نهضت خمینی تداوم نهضت حسینی را در حوزه علمیه طالبیه تبریز برگزار می کند.

این نشست‌های تخصصی که با حضور طلاب و علمای مدارس علوم دینی استان همراه خواهد بود، از 24 تا 30 سفر مقارن با نهم تا پانزدهم بهمن از ساعت 7:30 با قرائت زیارت عاشورا آغاز می شود و با مداحی و سخنرانی یکی از اساتید حوزه‌های علمیه استان در مسجد جامع تبریز پایان خواهد یافت.

حجج اسلام حسین نوبری، ‌مدیرکل اوقاف و امور خیریه‌، اصغر نقدی،‌ رییس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آذربایجان شرقی‌، میکائیل صفایی، معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان‌ و محسن عرفانی،‌استاد حوزه علمیه تبریز در این هفت روز به بیان معارف دینی خواهند پرداخت.

هم زمان با این برنامه، نمایشگاه شهدای روحانی در حوزه علمیه طالبیه برپا شده و علاقه‌مندان جهت بازدید می توانند به صحن این مدرسه تاریخی مراجعه کنند.

گفتنی است، حضور در این نشست های معرفتی برای عموم مردم مؤمن و متدین تبریز آزاد است./935/پ203/س
ارسال نظرات