۰۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۹۶۶۴۶

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان غربی از خبرگزاری رسا بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان غربی در سفری به شهر مقدس قم از خبرگزاری رسا بازدید کرد.
حجت الاسلام جواد قهرماني ديدار مدير حوزه علميه آذربايجان غربي از خبرگزاري رسا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدجواد قهرمانی، مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان غربی، امروز در نشستی با مدیر و مسؤولان بخش‌های مختلف خبرگزاری رسا به گفت‌وگو نشست و با فعالیت‌های این رسانه حوزوی آشنا شد.

مدیر حوزه علمیه استان آذربایجان غربی با قدردانی از عملکرد خبرگزاری رسا، راه اندازی این رسانه حوزوی را اقدامی ارزنده و مورد نیاز حوزه های علمیه دانست.

حجت‌الاسلام قهرمانی در بخش دیگری از سخنان خود با ارزیابی مثبت از راه‌اندازی نمایندگی‌های استانی حوزه‌های علمیه گفت: حوزه های علمیه استانی باید گسترش یابد؛ زیرا تقویت حوزه‌های علمیه استان در پرورش عالمان بلاد و مبلغان متعهد و متخصص بسیار تأثیر‌گذار است.

وی کمبود استاد را از مشکلات مهم حوزه‌های علمیه استانی عنوان کرد و افزود: باید متناسب با راه‌اندازی نمایندگی‌های حوزه علمیه در استان‌ها، زیر ساخت‌ها در حوزه‌های علمیه استانی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام محمد جواد گلزار، سردبیر خبرگزاری رسا، نیز در این دیدار، گزارشی از برنامه ها و چگونگی پوشش اخبار و رویدادهای حوزه‌های علمیه از سوی این خبرگزاری ارائه کرد و با تشریح اقدامات و فعالیت‌های جدید خبرگزاری رسا، توجه به قالب‌های جدید خبری و کیفیت بخشی به اخبار را از مهم‌ترین برنامه‌های جدید این رسانه حوزوی عنوان کرد./917/پ202/س
ارسال نظرات