۰۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۹۶۶۷۲
امام جمعه نور خبر داد؛

حوزه علمیه شیخ فضل الله نوری در شهرستان نور احداث می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نور از واگذاری زمین برای ساخت حوزه علمیه شیخ فضل الله نوری تا پایان امسال در این شهرستان خبر داد.
امام جمعه نور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سیدحسین امیری، امام جمعه نور، در خطبه های امروز نماز جمعه این شهرستان از قول مساعد معاون عمرانی استاندار مازندران در واگذاری زمین برای ساخت حوزه علمیه شیخ فضل الله نوری تا پایان امسال در این شهرستان خبر داد.

وی ساخت حوزه علمیه در نور را یک ضرورت دانست و افزود: با وجود این که علما و بزرگان دینی بسیاری در این شهرستان رشد یافته اند، اما نور از دارا بودن حوزه علمیه برای تحصیل طلاب بی بهره مانده است.

حجت الاسلام امیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته وقف اظهار داشت: وقف یکی از سنت های بسیارخوب پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) بود.

خطیب جمعه نور اعلام کرد: وقف برای مؤمنان باقی الصالحات بوده و ثواب این عمل نیکو  برای مؤمن که وقف می کنند تا قیامت باقی است.

وی همچنین بر نیکی و محبت به دیگران تأکید کرد و گفت: نیکی بر دیگران سبب مودت و دوستی شده و محبت را در جامعه فراگیر می کند.

امام جمعه نور افزود: والدین باید به فرزندان خود محبت کنند تا برای جبران کمبودهای محبت به گمراهی کشیده نشوند و این سبب نشود که مصاحبت با دوستان ناباب به بیراهه روند.

حجت الاسلام امیری همچنین با تأکید بر پیشه کردن تقوای الهی از سوی همگان ادامه داد: داشتن تقوای الهی می تواند انسان را از گمراهی ها نجات دهد و به سر منزل مقصود برساند./950/پ202/س
ارسال نظرات