۱۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۹۶۸۲۰

وبلاگ خاطرات زنان انقلابی راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسوول کمیته زنان ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: کمیته راهبردی پیگیری تحقق فرامین مقام معظم رهبری در حوزه زنان و خانواده تشکیل می شود.
مريم مجتهدزاده مشاور رييس جمهور و رييس مرکز امور زنان و خانواده


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مریم مجتهد زاده، مسوول کمیته زنان ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی، یک‌شنبه دهم بهمن ماه در سالن نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به این که روز هجده بهمن ماه به عنوان انقلاب اسلامی، استحکام خانواده، رسالت و منزلت زن نامگذاری شده است، ابراز داشت: به طور کلی برنامه‌های این کمیته در سطح ملی، استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

وی انقلاب اسلامی و منزلت زن، رسالت علمی و فرهنگی زنان، خانواده مسلمان شایست ها و ناشایست ها، زنان انقلاب اسلامی مشارکت سیاسی، زنان و مطالبات رهبری، خانواده متعالی و تربیت انسان و نقش خانواده را از شاخص‌های برنامه‌های کمیته زنان معرفی کرد.

مسؤول کمیته زنان ستاد دهه فجر تشکیل کمیته راهبردی پیگیری تحقق فرامین مقام معظم رهبری در حوزه زنان و خانواده، طرح ایجاد وبلاگ خاطرات خواندنی زنان انقلابی به نام ستارگان زمینی و با هدف ترویج فرهنگ و ارزش های اسلامی و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری دوره آموزشی راویان انقلاب با هدف ترویج آرمان‌های امام خمینی(ره)، برگزاری نشست علمی و پ‍ژوهشی دستاوردهای نظام در باب زنان در نوزده بهمن را بخشی از برنامه های کمیته زنان ستاد دهه فجر برشمرد.

وی در ادامه افزود: این کمیته زمینه حضور فعال و گسترده زنان را در مراسم دوازده بهمن در حرم امام راحل را مهیا می‌کند و همچنین در 22 بهمن غرفه استقبال از راهپیمایان را با هدف معرفی دستاوردهای حوزه زنان در دولت دهم ایجا د خواهیم کرد.

رییس مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از برگزاری جشن‌های انقلاب با حضور زنان پیروان ادیان الهی در ایام دهه فجر و برگزاری جشنواره سراسری عفاف و حجاب در اصفهان خبر داد و افزود: زمان قطعی این جشنواره منوط به امادگی اصفهان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: 14 هزار و 396 برنامه با پانزده محور مانند تحقیقاتی، همایش و نشست، گارگاه آموزشی، دیدار و بازدید، نمایشگاه، تخصصی، تقدیر و تجلیل و مسابقات در این ایام طراحی شده است که 9501 برنامه فرهنگی و 4895 برنامه اجتماعی است./921/پ202/ع

ارسال نظرات