۱۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۹۶۸۳۵
آیت‌الله نوری همدانی:

امروز محرومان جهان به برکت انقلاب اسلامی فریاد رهایی از ظلم و استبداد سر می‌دهند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله نوری همدانی تحولات بیدارگرایانه اخیر در کشورهای عربی را به برکت نظام اسلامی ایران دانست و نسبت به توطئه آمریکا و استکبار جهانی جهت مصادره این انقلاب ها هشدار داد.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید روز یک شنبه در دیدار با شماری از پرسنل سپاه و نیروی انتظامی شرکت کننده در طرح اردوهای تعالی بصیرت، با تحلیل وقایع و اتفاقات اخیر در کشورهای عربی و منطقه، نسبت به نقشه دشمنان و استکبار جهانی به منظور مصادره این انقلاب ها هشدار داد.

وی بیداری مردم جهان را به برکت نظام اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: روزی که انقلاب به پیروزی رسید، دشمنان تصور نمی کردند این گونه در جهان منشا تحول و اثر شود.

این مرجع تقلید با اشاره به توطئه های دشمنان و استکبار جهانی از جمله آمریکا برای به انحراف کشیدن قیام های مردم منطقه و تحولات اخیر در تونس، مصر، اردن و یمن تاکید کرد: آمریکا تلاش می کند صدای بیداری مردم در کشورهای عربی را ساکت و به نفع خود مصادره کند که باید مردم این کشورها هوشیار باشند.

این مدرس برجسته خارج فقه حوزه علمیه قم بیان داشت: به برکت انقلاب اسلامی ایران امروز هیمنه استکبار درهم شکسته شده و محرومان و مستضعفان بیدار و فریاد رهایی از ظلم و استبداد سرداده اند.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روایتی، اقامه عدالت، هدایت مردم و دوری از ظلم را هدف انبیا و اولیا الهی دانست و تاکید کرد: همه ما موظف هستیم در این مسیر تلاش کنیم و گام برداریم.

این مرجع تقلید در پایان سخنان خود با تبریک دهه مبارک فجر، بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از قیام عاشورا و زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) است و همه باید رسالت خود را در قبال این نظام به درستی انجام دهیم. /924/پ202/ص
ارسال نظرات