۱۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۹۶۹۴۴

ارسال بیش از سه هزار اثر به جشنواره هنرهای آسمانی

خبرگزاری رسا ـ دبیر اجرایی جشنواره هنرهای آسمانی، از ارسال بیش از سه هزار اثر از طلاب سراسر کشور به دبیرخانه دائمی این جشنواره خبر داد.
جشنواره هنر آسماني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، وحید فرجی دبیر اجرایی سومین جشنواره هنرهای آسمانی، در حاشیه دیدار مسؤولان و دست اندکاران برگزاری این جشنواره با حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید که روز دوشنبه انجام شد، از برگزاری جشنواره هنرهای آسمانی ویژه طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور در اوائل اسفندماه سال جاری خبر داد.

وی افزود: زمان دقیق برگزاری این جشنواره هنوز اعلام نشده است اما به احتمال زیاد سومین جشنواره هنرهای آسمانی اوائل ماه پایانی سال جاری برگزار خواهد شد.

فرجی با تشریح اهداف برگزاری جشنواره هنرهای آسمانی، از تشکیل دبیرخانه دائمی برای این جشنواره خبر داد و بیان داشت: نهادهایی از جمله شورای مدیریت حوزه های علمیه، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز پژوهش های سازمان صدا و سیما عضو این دبیرخانه هستند.

وی گفت: در برگزاری سومین جشنواره هنرهای آسمانی، مرکز توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز همکاری و مشارکت می کند.

دبیر اجرایی جشنواره هنرهای آسمانی در ادامه از ارسال بیش از سه هزار اثر از طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: داوری سومین جشنواره هنرهای آسمانی با حضور داوران برجسته حوزوی و غیر حوزوی در سه مرحله انجام می‌شود.

وی یادآور شد: آثار رسیده در بخش های مختلف از جمله رشته های تجسمی، ادبیات، فیلم، فیلم نامه و پژوهش است و نفرات اول تا سوم هر رشته مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

فرجی همچنین از برگزاری پیش نشست های مختلف برای برگزاری مطلوب این جشنواره خبر داد و ابراز داشت: تاکنون پیش نشست هایی در رشته های مختلف با حضور طلاب و فضلای حوزوی در محل دبیرخانه دائمی جشنواره هنرهای آسمانی برگزار شده است. /924/پ202/ص
ارسال نظرات