۱۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۹۶۹۷۲

هشتمین سوگواره تعزیه در مازندران برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، از برگزاری هشتمین سوگواره تعزیه استان با پیام حضرت آیت الله جوادی آملی خبرداد.
هشتمین سوگواره تعزیه در مازندران برگزار می شود
حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در ساری، از برگزاری هشتمین سوگواره تعزیه استان با پیام حضرت آیت الله جوادی آملی خبرداد.

وی با بیان این که سوگواره تعزیه هر ساله در شهرستان آمل برگزار می شود، افزود: هشتمین سوگواره حسینی نیز امسال با حضور هشت گروه تعزیه از شهرهای ساری، آمل، بابلسر، محمود آباد، نوشهر و تنکابن برگزار می شود.

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: هشتمین سوگواره حسینی با بیش از 170 نفر از تعزیه خوانان جوان، نوجوان و پیشکسوت این هنر دینی و مهذبی به مدت چهار روز در حسینیه هدایت آمل ادامه دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ادامه داد: امسال در نظر داریم دراین سوگواره از پیر غلام تعزیه شهرستان آمل تجلیل کنیم و یادمانی نیز برای مرحوم پیشکسوت تعزیه مازندران حاج علی اکبر عابدین پور برگزار کنیم.

وی با بیان این که هشتمین سوگواره تعزیه مازندران از دوازدهم بهمن آغاز و تا 15 بهمن یعنی شب شهادت امام رضا(ع) با تعزیه امام رضا این سوگواره را به پایان خواهد رسید.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: این برنامه همه روزه از ساعت 14:30تا 17:30 بعدازظهر و 18تا20 شب در آمل برگزار خواهد شد./950/پ202/س
ارسال نظرات