۱۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۷:۵۳
کد خبر: ۹۶۹۸۴
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

استقلال ملت ایران در گرو وحدت در سایه اصل مترقی ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور بیانیه‌ای، استقلال و رهایی ملت ایران را در گرو وحدت در سایه سار رهبری و اصل مترقی ولایت فقیه دانست.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي
به گزارش خبرگزاری رسا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در بیانیه‌ای، استقلال و رهایی ملت ایران را در گرو وحدت در سایه سار رهبری و اصل مترقی ولایت فقیه دانست.

در این بیانیه آمده است: 12 بهمن سالروز ورود بزرگ مرد نهضت ایران اسلامی، امام خمینیِ(ره) و آغاز مبارک دهه فجر، ایام پر برکتی است که در تاریخ پر افتخار ملت ایران نشانه ایی از روشنای صبح ظهور است.

این بیانیه می افزاید: مردم به پا خاسته ایران با شنیدن پیام رهایی بخش امام و مقتدای خویش دست به دست هم دادند تا حکومتی را که با تاریخی از ابتذال همراه بود، به زباله دان تاریخ بیافکنند، حکومت دست نشانده طاغوت در طول دوران استبدادی خویش با ایجاد پایگاه هایی آمریکایی، صهیونیستی تلاش می کرد زمینه های موجود حقیقت طلبی مردم ایران و نخستین حکومت تشیع در کشورمان مورد هجمه ناجوانمردانه دستگاه های برانداز و سرویس های جاسوسی کشورهای بیگانه قرار گیرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: امام خمینی(ره) با ایمان راسخ خویش به همراه انقلابیون وفادار در جهادی بصیرت بخش با نشان دادن چهره کریه آمریکا، رژیم صهیونیستی و حکومت دست نشانده شاه، بیداری ملت ها را نوید دادند، ملت مسلمان ایران دریافتند که آنچه موجب استقلال و رهایی آنان است وحدت در سایه سار رهبری و اصل مترقی ولایت فقیه است.

این بیانیه می افزاید: این چنین بود که دولت های غربی پس از شکست مفتضحانه خویش در جریان تحقق انقلاب اسلامی به خواست ها و راهبردهای مردمی حمله بردند، هتک حرمت اعتقادات مذهبی مردم، ظهور و بروز اختلافات مذهبی در طول انقلاب اسلامی و حمله به ساحت مقدس ولی فقیه نشان از این بود که دشمنان اسلام به عامل وحدت بخش مردم ایران حساسیت ویژه ایی دارند.

در ادامه بیانیه آمده است: در آستانه سی و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی یکبار دیگر با ایمانی راسخ و بیعت مجدد با خون های پاک شهیدان راه حق، تعهد و پیمان خویش را برای تداوم راه پر تلالو امام راحل و آرمان های انقلاب اسلامی تا برپایی نهضت جهانی مهدی موعود(عج) اعلام می داریم، بی تردید آغازین روز دهه فجر روز تازه ایی از بصیرت مردم در راه انقلاب اسلامی و کشف قله های ایمان و اعتقاد است.

شورای هماهنگی نبلیغات اسلامی گیلان با تسلیت ایام سوگواری ماه صفر، آغاز دهه فجر سی و دومین بهار آزادی را گرامی می دارد و یک بار دیگر بر تداوم حضور مردم و پشتکار دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی هر چه بیشتر و نیل به توسعه پایدار اعلام می نماید، تجربه حضور پر صلابت مردم در سه دهه گذشته به ویژه حماسه بزرگ و ماندگار علمداران بصیرت در محکومیت فتنه گزان نشان صلابت و اعتقاد راسخ مردم گیلان برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است./950/د102/س
ارسال نظرات