۱۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۹۷۰۲۱
همزمان با یوم الله 12 بهمن؛

بیت امام خمینی در قم گلباران شد

خبرگزاری رسا ـ بیت حضرت امام خمینی‌(ره) همزمان با فرا رسیدن یوم الله 12 بهمن ماه از سوی مردم ولایتمدار قم گلباران شد.
گلباران بيت امام خميني


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، بیت حضرت امام خمینی‌(ره)، پیش از ظهر امروز همزمان با فرا رسیدن یوم الله 12 بهمن‌ماه و سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی ایران از سوی مردم ولایتمدار قم گلباران شد.

براساس این گزارش، گلباران بیت امام راحل(ره) پس از پایان مراسم گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی‌(ره) به کشور در حرم مطهر انجام شد که با رژه موتورسواران، حرکت نیروهای مسلح، روحانیان و گروه‌های دانش‌آموزی و گروه موزیک سپاه علی‌بن ابی‌طالب به سمت بیت همراه شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدسعیدی، تولیت آستانه مقدس حضرت معصومه‌(س) و حجت‌الاسلام ناصر سقای بی‌ریا، مشاور رییس جمهور در امور روحانیت و جمعی از فرماندهان و پرسنل نیروهای مسلح، نظامی و انتظامی نیز در مراسم گلباران بیت امام‌(ره) حضور داشتند.

در این مراسم حجت‌الاسلام سیدحسن اکبری، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌بن ابی‌طالب‌(ع) به سخنرانی پرداخت و با تشکر از مردم ولایتمدار قم بر ضرورت گرامیداشت یوم الله دهه فجر تأکید کرد.

پس از سخنان مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی‌بن ابی‌طالب(ع)، مراسم گلباران بیت حضرت امام خمینی‌(ره) از سوی مردم ولایتمدار قم انجام شد.

حضور صدها دانش‌آموز از مدارس قم با لباس‌های هم‌رنگ و حضور ده‌ها نونهال که پرچم جمهوری اسلامی ایران را بر تن داشتند از حاشیه‌های جالب این مراسم بود. /920/ پ202/ص

ارسال نظرات