۱۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۹۷۱۶۱

آمادگی خوزستانی‌ها برای استقبال از آیت‌الله نوری همدانی

خبرگزاری رسا ـ همزمان با نزدیک شدن سفر حضرت آیت‌الله نوری همدانی به استان خوزستان، مردم ولایتمدار اهواز برای استقبال از این مرجع تقلید لحظه شماری می‌کنند.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، استان خوزستان، در سی و دومین بهار انقلاب اسلامی، حال و هوای عجیبی گرفته است؛ مردم این استان با یادآوری روزهای پر شور و شعف پیروزی انقلاب اسلامی، همه ادارات، اماکن مذهبی، معابر، خیابان ها و بازارها را با نصب پلاکاردها، پوسترها و بنرها آزین بسته و دهه خجسته فجر را باشکوه تر از سال های گذشته جشن گرفته اند.

همزمان شدن دهه مبارک فجر با حضور حضرت آیت الله حسین نوری همدانی، یار با وفای امام خمینی (ره) و حامی همیشگی ولایت فقیه، در خوزستان به مردم ولایتمدار این استان شور و شعف ویژه ای بخشیده است و در جای جای اهواز، بنرها و پوستر های این مرجع تقلید و اطلاعیه های حضور وی در یادواره 183 شهید طلبه و روحانی خوزستان به چشم می خورد.

طلاب، روحانیان، اساتید حوزه های علمیه و مسؤولان اداری و اقشار مختلف مردم با بصیرت خوزستان، برای دیدن حضرت آیت الله نوری همدانی، علمدار بصیرت و بهرمندی از سخنان گوهربار این مرجع عالیقدر جهان تشیع، لحظه شماری می کنند.

در حوزه های علمیه، دانشگاه ها، امکان مذهبی، ادارت، سازمان ها، منازل مردم و همه جای خوزستان صحبت از سفر آیت الله نوری همدانی به اهواز و تاثیر این سفر در بصیرت افزایی مردم است.

مردم ولایتمدار و حامیان همیشگی مراجع تقلید و علما، در استان خوزستان برای استقبال از ورود حضرت آیت الله نوری همدانی، به این استان لحظه شماری کرده و برنامه ریزی می کنند که پانزدهم بهمن ماه، در فرودگاه بین المللی اهواز حضور یابند.

نخستین برنامه حضرت آیت الله نوری همدانی، سخنرانی در جمع مردم اهواز در یادواره شهدای روحانی خوزستان است؛ یادواره شهدای روحانی خوزستان شنبه، شانزدهم بهمن ماه ساعت 8 صبح در سالن اجتماعات 5 هزار نفری شرکت نفت، برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، برنامه ای جهت دیدار حضرت آیت الله نوری همدانی، با علما، نخبگان حوزه های علمیه، طلاب، فضلا، روحانیان خوزستان در صحن مسجد اعظم حوزه علمیه امام خمینی (ره) اهواز مهیا شده است دیده شده که در روز شنبه، شانزدهم بهمن ماه جاری، ساعت 15 برگزار می شود.

همچنین همایش حوزه و دانشگاه ـ وحدت، بصیرت‌، ولایت در مسجد امام خمینی(ره) دانشگاه علوم پزشکی اهواز، با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی از جمله برنامه سفر این مرجع تقلید است؛ این همایش دوشنبه، هجدهم بهمن ماه، ساعت 16 برگزار خواهد شد.

دیدار با خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان، فرماندهان نیروهای مسلح، نخبگان سیاسی و علمی، مدیران ارشد و شورای اداری خوزستان از دیگر برنامه های سفر 5 روزه حضرت آیت الله همدانی اعلام شده اند./945/پ202/ص
ارسال نظرات