۱۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۹۷۱۶۲
استاندار قم:

بصیرت، شجاعت و ولایتمداری از ویژگی‌های مهم شهدای انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم همزمان با ایام الله دهه فجر، با خانواده‌های شهدای انقلاب دیدار کرد.
حجت الاسلام محمد حسين موسي پور استاندار قم


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور همزمان با ایام‌الله دهه مبارکه فجر با خانواده‌های شهیدان آیت‌الله سعیدی، حجت‌الاسلام عاشوری و وفاداران دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدارها ضمن تجلیل از مقام شامخ شهیدان در سخنانی اظهار داشت: اگر ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدای گلگون کفن انقلاب نبود، امروز ملت ما هنوز تحت ظلم و سیطره حکومت‌های فاسد قرار داشت.

استاندار قم زمان‌شناسی، بصیرت، شجاعت و ولایتمداری را از ویژگی‌های مهم شهدای انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) دانست و گفت: این ویژگی‌های برجسته شهدای انقلاب را به عنوان پیشتازان قافله شهدا ممتاز و متمایز ساخته و بی‌تردید پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیم سفاک و وابسته پهلوی مرهون مجاهدت‌های این بزرگواران و صبر و استقامت خانواده‌های ایشان است.

وی نسل جوان و نوجوان را نیازمند آشنایی با خاطرات ارزشمند و زندگی درس‌آموز شهیدان انقلاب عنوان کرد و افزود: امروز همه مردم و مسئولان باید قدردان خون پاک شهیدان باشند، زیرا ایشان با بصیرت و آگاهی در دوران خفقان رژیم ستمشاهی توانستند ندای حق و حقیقت را به گوش جهانیان رسانده و آموزه‌های اسلام عزیز را در کشورمان حاکم سازند.

حجت‌الاسلام موسی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش ارزنده شهید آیت‌الله سعیدی، در نهضت امام راحل(ره) گفت: نام و یاد این مجاهد نستوه با امام و انقلاب گره خورده و شهامت، شجاعت، صبر و مقاومت شهید سعیدی در برابر شکنجه‌های وحشیانه رژیم پهلوی الگوی مبارزان راه اسلام و انقلاب شد.

وی در پایان تصریح کرد: ابعاد زندگی و شخصیتی شهدای انقلاب اسلامی همچون شهید آیت‌الله سعیدی باید برای جامعه به ویژه جوانان به خوبی تبیین شده و یاد دلاوری‌ها و ایثارگری‌های مجاهدان راه حق باید همواره در جامعه زنده و پویا باشد. /901/د102/ع

ارسال نظرات