۱۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۹۷۱۹۱
وزیر دادگستری:

آیت الله عبادی خود را وقف آرمان‌های انقلاب کرده بود

خبرگزاری رسا ـ وزیر دادگستری در مراسم سالگرد ارتحال امام جمعه فقید مشهد با اشاره به ولایت مداری وی گفت: آیت الله عبادی وجودش را وقف آرمان های انقلاب کرده بود.
مرتضي بختياري وزير دادگستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم بزرگداشت ششمین سالگرد ارتحال امام جمعه فقید مشهد، آیت الله عبادی صبح امروز با حضور وزیر دادگستری، معاون اول قوه قضاییه ، نمایندگان مردم مشهد در مجلس و جمعی از مسوولان کشوری و استانی در محل حسینیه آیت الله عبادی مشهد برگزار شد.

مرتضی بختیاری وزیر دادگستری در این مراسم با اشاره به اهتمام آیت الله عبادی به اقامه نماز به نحو احسن اظهار داشت: وی هم در زمان نماندگی ولی فقیه در سیستان و هم در امامت جمعه مشهد همواره پشتیبان ولایت فقیه بود و مدیریت موفق ایشان از همان ابتدای انقلاب، زمینه ساز حرکت صحیح انقلاب بود.

وی با اشاره به بصیرت امام جمعه فقید مشهد افزود: این شخصیت بزرگوارپدر دو شهید و مجذوب ولایت بود و با تمام وجود در همه صحنه های انقلاب حضور داشت و در هشیاری و بصریت دهی به مردم در شرایط پرغوغای فتنه نقش عمده ای داشت.

وزیر دادگستری تصریح کرد: آیت الله عبادی در تمام عمر در راه دفاع از اسلام و زنده نگاه داشتن عاشورا و حریم ولایت گام برمی داشت و در خدمت ولایت بود.

بختیاری با بیان اینکه آیت الله عبادی وجودش وقف آرمان های انقلاب بود ادامه داد: به دلیل ایمان بالا وخدمتگزاری به همه اقشار مردم، کمتر اتفاق می افتاد که به جلسه ای دعوت شوند و حضور نیابند.

وی در پایان به نقل از رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: امروز چه بدخواهان انقلاب بخواهند و چه نخواهند اندیشه های انقلاب تمام قله ها را فتح کرده و در جهان منتشر می شود./930/پ202/ص
ارسال نظرات