۱۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۹۷۲۰۸
رییس شورای هماهنگی تبلیغات خوزستان:

انقلاب اسلامی الهام بخش آزادگان جهان است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، انقلاب اسلامی را مهم‌ترین حادثه دوران بشریت پس از بعثت نبی‌اکرم(ص)، غدیر و عاشورا دانست و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران الهام‌بخش مبارزات آزادگان جهان است.
حجت الاسلام محمد صادق عظيمي، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمدصادق عظیمی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، ظهر امروز در آیین دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان، با خانواده شهدا اظهار داشت: انقلاب اسلامی مهم‌ترین حادثه دوران بشریت پس از بعثت نبی‌اکرم(ص)، غدیر و عاشورا است و پرتویی از قیام سیدالشهدا(ع) که الهام‌بخش مبارزات آزادگان در جهان است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، افزود: خانواده‌های شهدا چشم و چراغ ملت هستند، اما خانواده‌های شهدای دوران انقلاب از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند، چرا که مبارزان انقلاب در آن دوران سیاهی، ظلم را شکستند و باعث شدند که رژیم شاهنشاهی به زباله‌دان تاریخ بپیوندد.

حجت الاسلام عظیمی در ادامه سخنان خود، خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروز پس از طی 32 سال از مبارزات ملت ایران مجاهدت‌ها به ثمر نشسته و انقلاب اسلامی در قله پیشرفت قرار دارد و ملت‌های دیگر از این انقلاب در حال الگوگیری هستند.

عبدالعزیز عچرش، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، نیز در ادامه این دیدار، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این سازمان پرداخت و گفت: شهدای انقلاب، سینه‌هایشان را در دوران رژیم شاهنشاهی سپر بلا کردند و انقلاب اسلامی را به ثمر رساندند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران که تا دیروز در لبنان و فلسطین تاثیرگذار بود، امروز در کشورهایی چون تونس و مصر است.

عچرش یادآور شد: خدمت به خانواده‌های شهدا مایه افتخار است و امروز با حضور این خانواده‌ها در محضر نماینده ولی فقیه در خوزستان، با رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کرده که تا آخرین قطره خود از انقلاب پاسداری می‌کنیم./945/پ202/ص
ارسال نظرات