۱۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۹۷۲۴۱
عضو خبرگان رهبری:

مردم مصر مراقب گوهر اسلام در قیام خود باشند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ملت مصر باید مراقب باشد از اصول دینی خود عقب نشینی نکند و گوهر ناب اسلام را در قیام خود از دست ندهد.
آيت الله محسن مجتهد شبستري امام جمعه تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که مردم مصر و تونس با الهام از انقلاب اسلامی مردم ایران قیام کرده اند، حضور گسترده مردم سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن اهمیت مضاعفی به خود می گیرد.

امام جمعه تبریز با بیان این که برکات و آثار انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت 32 سال ادامه دارد، تصریح کرد: مردم ایران با حضور حماسی در یوم الله 22 بهمن اعلام خواهند کرد که تا آخرین نفر و آخرین نفس با قدرت های سطله گر و استکباری توطئه گر مقابله می کنند.

آیت الله شبستری در ادامه قیلم مردم مصر، تونس، یمن و اردن را امیدوارکننده دانست و اظهار داشت: وقتی سیر تاریخی را بررسی کنیم، خواهیم یافت که مردم مصر از حکومت های شیعی تأثیر پذیرفته و محب اهل بیت(ع) هستند.

وی با بیان این که زمینه برای قیام علیه وابستگان آمریکا و اسرائیل غاصب در مصر فراهم بود، ادامه داد: این حسنی نامبارک فردی است که دست نشانده آمریکا بوده و هم پیمان اصلی رژیم صهیونیستی محسوب می شود، چنان که سفرهای مکرر مقامات ایالات متحده و اسرائیل به مصر و بالعکس گواه این مسأله است.

عضو خبرگان رهبری پناه دادن به شاه فراری ایران و حمایت همه جانبه از رژیم بعث عراق در حمله به ایران را از جنایات مبارک دانست و گفت: ملت مصر باید مراقب باشد که گوهر ناب اسلام در قیام خود را از دست ندهد و پایبند به اصول دینی باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت شهادت امام علی بن موسی الرضا(ع) تصریح کرد: آستان ملکوتی آن امام همام در ایران اسلامی، ملت را در مقابل توطئه های شوم دشمنان بیمه کرده است./935/پ201/س
ارسال نظرات