۱۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۹۷۳۱۷

شماره جدید نشریه الکترونیکی اسراء منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ پانزدهمین شماره از مجله الکترونیکی اسراء به همت مرکز سایت‌های بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء منتشر شد.
نشريه الكترونيكي اسراء


به گزارش خبرگزاری رسا، نشریه الکترونیکی اسراء که به بررسی موضوعات ویژه در اندیشه و آثار حضرت آیت الله جوادی آملی می پردازد، به همت مرکز سایت های بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء منتشر شد.

پانزدهمین شماره مجله الکترونیک اسراء که همزمان با ماه ربیع الاول وایام ولادت پیامبر گرامی اسلام و هفته وحدت منتشر می شود، دارای قسمت های مختلفی از جمله ، مقالات، سخنرانی، استفتائات و فیلم می باشد.

«بشارت حضرت مسیح»، «ره آورد آسمانی رسول اکرم (ص)»، «قرآن ممثل»، «اسوه جهانیان»، «عظمت در اخلاق»، «رأفت و رحمت رسول اکرم (ص)»، « پیامبر بشیر و نذیر»، «خاتم کمالات» و «رسالت بی‏مزد» از مقالات انتخابی است که تحت عنوان «نیم نگاهی به سیره رسول رحمت، راهگشای وحدت» در اختیار کاربران قرار گرفته است.

ازبخش های ویژه این شماره «دهه فجر؛ نبوغ امام و فروغ امّت» است که با توجه به فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، روز شمار دهه فجر در آن قرار گرفته است.

این مجله که به صورت دو ماهنامه منتشر می شود، به بررسی موضوعات ویژه و مهم در اندیشه و آثار حضرت آیت الله جوادی آملی و با توجه به مناسبت های تاریخی و اسلامی در این دو ماه می پردازد.

مجله الکترونیکی اسراء علاوه بر بخش استفتائات، از امکانات چندرسانه‌ای مانند سخنرانی های حضرت آیت الله جوادی آملی، فیلم و تصاویر این مفسر قرآن نیز برخوردار بوده و کاربران می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی
www.esramag.net از مطالب مفید آن بهره‌مند شوند. /901/د102/ع

ارسال نظرات