۱۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۹۷۳۹۳
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

حضور روحانیت در جریان مبارزات مسیر پیروزی انقلاب را هموار کرد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران، با بیان این که حضور روحانیت در جریان نهضت عظیم اسلامی مسیر پیروزی انقلاب را هموارتر کرد و گفت: قدرت روحانیت همه تحلیل ها، معادلات سیاسی و توطئه های دشمنان را خنثی کرد.
مسؤول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه کربلاي مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام مختار نظری، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران، امروز در نخستین همایش طلاب و روحانیان غرب استان در نوشهر، با اشاره به نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: نهضت عظیم اسلامی به رهبری مرجعیت دینی، حضور روحانیت و همراهی مردم به پیروزی رسید.

وی با بیان این که حضور روحانیت در جریان نهضت عظیم اسلامی مسیر پیروزی انقلاب را هموارتر کرد، افزود: نقش آفرینی روحانیت در لحظه لحظه قیام امام راحل پیروزی انقلاب اسلامی را در پی داشت.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که نقش آفرینی روحانیت تنها به دوران قبل از پیروزی انقلاب ختم نشد، بیان داشت: حضور پس از پیروزی نهضت عظیم اسلامی همراه و همگام با امام راحل و ملت ایران در همه صحنه های حساس انقلاب حضوری تأثیرگذار داشت.

حجت الاسلام نظری با بیان این که روحانیت همواره سکاندار و هدایت‌گر انقلاب در برهه‌های مختلف بود، ادامه داد: امروز نیز پس از 32 سال از پیروزی انقلاب اسلامی روحانیت همچنان نقشی تأثیرگذار دارد.

وی، حوزه علمیه را خاستگاه و سرچشمه حرکت های انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی که با رهبری امام راحل آغاز شد، نخستین جرقه های آن در حوزه و مساجد زده شد.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا، اسلامی بودن را وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب های دنیا برشمرد و بیان داشت: ملت ایران از همان ابتدای پیروزی نهضت اسلامی به دنبال تشکیل حکومتی با محوریت اسلام بودند.

حجت الاسلام نظری در ادامه سخنان خود با بیان این که امروز آرمان‌ها و ارزش های انقلاب اسلامی با نقاط مختلف دنیا صادر شده است، خاطرنشان کرد: خیزش های مردمی در کشورهای خاورمیانه اثبات کننده این ادعا است.

وی با اشاره به این که حال و هوای انقلاب سال 57 ملت ایران امروز در کشورهایی نظیر تونس و مصر دوباره تکرار شده است، ادامه داد: مردم آزادی‌خواه این کشورها همانند مردم ایران به دنبال استقلال و آزادی هستند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه سخنان خود وحدت، بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه را مهم ترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن دانست و بیان داشت: امروز تبعیت از فرامین ولی امر مسلمین جهان عامل سعادت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی، ولایت فقیه را رکن اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: با پیروی از رهبری پیامبر گونه حضرت آیت الله خامنه ای سنگرهای کلیدی این انقلاب هرچه زودتر فتح خواهد شد.

حجت الاسلام نظری با اشاره به تلاش 32 ساله دشمنان برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز دشمنان پس از شکست های متعدد در عرصه های سخن افزاری همه سرمایه گذاری خود را در بخش نرم افزاری به کار گرفته اند تا مانع از تحقق اهداف جهانی انقلاب اسلامی شوند؛ اما قیام های منطقه نشان می دهد که همه توطئه های آنها با شکست روبه رو شده است./950/پ202/س
ارسال نظرات