۱۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۹۷۳۹۶
عضو هیأت رییسه مجلس:

رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب حجت را بر امت اسلامی تمام کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به این که پیام بزرگ انقلاب اسلامی پیروی از ولایت و رهبری است، گفت: دشمن با همه تجهیزات به جنگ ارزش های فرهنگی و دینی ما آمده است.
محمد حسين فرهنگي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمدحسین فرهنگی، عضو هیأت رییسه و نماینده مردم تبریز مجلس شورای اسلامی، امروز در جمع بسجیان تبریز با بیان این‌که آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران با فطرت بشریت همخوانی دارد، اظهار داشت: امروز پس از گذشت 32 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران، شعارهای این ملت در شمال آفریقا به گوش می رسد.

وی با بیان این‌که امت اسلامی پیام رسای امام راحل و انقلاب اسلامی ایران را دریافته اند، گفت: پیام بزرگ انقلاب اسلامی پیروی از ولایت و رهبری است، اگر ولایت فقیه عادل، آگاه، شجاع و مدبر نبود، معلوم نبود که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی می رسید، و به عاقبت دیگر نهضت های تاریخ معاصر مبتلا می شد.

فرهنگی با بیان این‌که پیروزی انقلاب اسلامی در سایه پیروی مردم از ولایت محقق شد، ادامه داد: تداوم ارزش های اصیل انقلاب نیز با پیروی از ولایت فقیه و رهبری ممکن است، از این رو نباید سنگر ولایت را خالی گذاشت.

نماینده مردم تبریز در ادامه با اشاره به تلاش رسانه ای غرب در انحراف مردم از آرمان های انقلاب اسلامی گفت: دشمن با همه تجهیزات به جنگ ارزش های فرهنگی و دینی آمده؛ بنابر این بایستی با تحکیم پایه های معرفتی و کسب بصیرت دینی به مقابله با جنگ نرم دشمنان رفت.

وی رسالت امروز ملت ایران را حفظ فرهنگ شهادت است و ولایت مداری در هر زمان و مکان دانست و خاطر‌نشان کرد: اگر امروز شاهد فریادهای اسلامی مردم مصر، اردن، یمن، تونس و الجزایر هستیم، نشان از تأثیرگذاری مواضع و منویات رهبری نظام در ابعاد بین المللی است چنان‌که، منویات روز گذشته رهبر انقلاب نیز حجت را بر امت اسلامی تمام کرد.

عضو هیأت رییسه مجلس با بیان این‌که مردم کشورهایی چون ترکیه، پاکستان، عراق، تونس، مصر، یمن، الجزایر و اردن نسبت به مسائل دینی خود حساس شده‌اند، تصریح کرد: در چنین شرایطی ملل مسلمان، به خصوص مردم شیعه ایران اسلامی انتظار دارند، در جمهوری آذربایجان به احکام اسلامی احترام گذاشته شود./935/پ202/س
ارسال نظرات