۱۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۹۷۴۲۰
عضو هیأت رییسه مجلس:

وحدت حول محور ولایت فقیه رمز موفقیت جمهوری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی، وحدت و انسجام حول محور ولایت فقیه را رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.
احمد ناطق نوري نماينده مردم نور محمود آباد چمستان و بلده در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، احمد ناطق نوری، عضو هیأت رییسه مجلس، روز گذشته در نشست تخصصی انقلاب و نیاز امروز که در دانشکده منابع طبیعی و علوم دریایی دانشگاه تربیت مدرس در شهرستان نور برگزار شد، گفت: شکست ها همواره با تفرقه همراه بود و هر زمان که وحدت ملی ضعیف شود نتیجه اش شکست خواهد شد.

وی با اعلام این مطلب افزود: دشمنان نظام به دنبال اختلاف و تفرقه های داخلی ایران هستند تا بتوانند در کشور رخنه کرده و به شکل مطلوبی بهره‌مند شوند.

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی به انقلاب اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: انقلاب اسلامی برای ملت ایران عزت آفرید.

ناطق نوری اذعان داشت: ایران قبل از انقلاب در حکومت شاهنشاهی در اثر جنگ و یا هر اتفاقی بخش عمده ای از خاک این کشور را از دست می دادند اما به خواست خدا در هشت سال جنگ تحمیلی با دست خالی و تلاش جوانان و هوشمندی امام راحل حتی یک سانتی متر از خاک میهنمان واگذار نشد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: ولایت فقیه در زمان غیبت امام اصل است و این مهم در زمان انقلاب احیا شد.

وی بیان داشت: ذلت در زمان حکومت شاه به گونه‌ای بود که یک تیمسار ایرانی باید به یک گروهبان آمریکایی احترام می‌گذاشت.

ناطق نوری به حادثه 17شهریور اشاره کرد و گفت: 17شهریور یک جمعه سیاهی در تاریخ حکومت پهلوی ایجاد کرد چراکه نظامی های حکومت پهلوی خانم های حاضر در میدان و خیابان ها را که می خواستند مانع از پیشروی نظامیان شوند، به رگبار گلوله بستند.

وی همچنین به اعتراض مردم مردم مصر اشاره و خاطرنشان کرد: گل دادن جوانان و ملت مصر به نظامیان آمریکا الگوگیری از ملت ایران بود چراکه در زمان حکومت شاه به فرمان امام خمینی(ره) جوانان و ملت ایران در برابر شلیک گلوله نظامیان آمریکا و شاه، گل هدیه می کردند./950/پ202/س
ارسال نظرات