۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۲:۲۷
کد خبر: ۹۷۴۹۳
آیت الله قبلان:

مصر باید به جایگاه خود در رویارویی با اسراییل بازگردد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله قبلان با هشدار نسبت به دسیسه های دشمن صهیونیستی و مزدورانش برای فتنه انگیزی و جنجال آفرینی در کشورهای اسلامی، کشورهای عربی را به بیداری از خواب غفلت فراخواند و خواستار بازگشت مصر به جایگاه خود در رویارویی با اسراییل شد.
شيخ عبدالامير قبلان
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان، رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، روز گذشته با تاکید بر نیاز کشورهای اسلامی در وضعیت پر تنش کنونی به بیداری و درایت بالا، گفت: دشمنان امت اسلام همواره در کمین نشسته اند و منافعشان اقتضا می کند که جلوی ثبات و استقرار در کشورهای اسلامی را بگیرند.

آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان کشورهای اسلامی را به هوشیاری و ایستادن در برابر دشمنان فتنه افکن خود فراخواند و گفت: کشورهای عربی باید از خواب غفلت خود بیدار شوند و با ملت های خود منصفانه برخورد کنند، پیش از آنکه به پیامدهای ناگوار ظلم، فساد و طغیان دچار شوند.

وی با هشدار نسبت به دسیسه های دشمن صهیونیستی و مزدورانش برای فتنه انگیزی و جنجال آفرینی در کشورهای اسلامی، تاکید کرد: اسراییل مانند شیطان به دنبال ترویج فساد و فتنه انگیزی است و حاکمان مزدور و ظالم باید به خود بیایند و به خواسته های ملت های خود که سال ها ظلم و ستمگری آنها را تحمل کرده اند، تن بدهند.

رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با اشاره به رخدادهای اخیر مصر، اعراب و مسلمانان را به یاری رسانی به ملت مصر فراخواند و گفت: ما می خواهیم که مصر از گزند رژیم صهیونیستی در امان بماند و به جایگاه خود در رویارویی با اسراییل و پشتیبانانش بازگردد.

وی در پایان، سیاستمداران لبنانی را به تشکیل هرچه سریعتر دولت نجات بخش لبنان فراخواند و آنها را به کنار گذاشتن معادله برنده ـ بازنده و روی آوردن به همکاری و همدلی در راستای منافع مردمی و پاسداری از لبنان در برابر دشمن صهیونیستی فراخواند./981/گ
ارسال نظرات