۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۹۷۵۰۴
فردا؛

نشست مدیران حوزه علمیه خواهران تهران و البرز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نشست کارگاهی ویژه مدیران حوزه‌های علمیه خواهران استان های تهران و البرز با موضوع «ارتباط اجتماعی موفق» برگزار می‌شود.
همايش زنان
فاطمه حبیبی، مسؤول فرهنگی منطقه یک حوزه‌هــای علمیه خواهــران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست کارگاهی ویژه مدیران حوزه‌های علمیه خواهران استان‌های تهران و البرز با موضوع‌«ارتباط اجتماعی موفق» برگزار می‌شود.

وی مهم‌ترین رسالت حوزه‌های علمیه را ترویج و گسترش معارف دین در جامعه عنوان کرد و گفت: موفقیت در این نیازمند حضور مفید و مؤثر در جامعه است و این حضور با برقراری رابطه اجتماعی موفق، تحقق می‌یابد.

مسؤول فرهنگی منطقه یک حوزه‌های علمیه خواهران در ادامه افزود: این موضوع با توجه به ارتباطات حوزه‌های علمیه خواهران با مجموعه‌های درونی و بیرونی، تعریف شاخصه‌های ارتباط موفق، اصول و ارزش‌های حاکم بر ارتباطات و دیگر اصول ارتباطات اجتماعی نیازمند بحث و بررسی، تبادل نظر و اولویت‌بندی است که امیدواریم در این نشست‌ها به این مهم دست یابیم.

حبیبی گفت: در این نشست که با حضور حجت الاسلام متوسل، مسؤول برنامه ریزی و ارزیابی معاونت شهرستان‌های مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگــزار می‌شود، در کارگروه ها به بررسی تفصیلی این موضوع پرداخته خواهد شد.

گفتنی است، این نشست صبح فردا از ساعت 8 تا 12 در مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) تهران برگزار می‌شود./956/پ202/س
ارسال نظرات