۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۹۷۵۲۷

برگزاری امتحانات شفاهی طلاب تبریز از راه ویدئو کنفرانس

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی از برگزاری نخستین آزمون شفاهی طلاب تبریز از راه ویدئو کنفرانس خبر داد.
حجت الاسلام مشهوري، معاون آموزشي مرکز مديريت حوزه هاي علميه آذربايجان شرقي
حجت الاسلام وحدت مشهوری، معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: با راه‌اندازی سیستم ویدئو‌کنفرانس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی، از این پس طلاب برای آزمون شفاهی نیازمند سفر به قم نیستند.

وی خاطر‌نشان کرد: نخستین آزمون شفاهی طلاب تبریز دوشنبه هفته آینده در حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) با برقراری صوتی و تصویری با قم از طریق ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مشهوری ادامه داد: با راه‌اندازی این سیستم، در نظر داریم از سال آینده درس خارج مراجع عظام تقلید در قم را به صورت ویدئو‌کنفرانس در تبریز پخش کنیم.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی با بیان این‌که جلسات مرکز مدیریت استان با مدیران مدارس علوم دینی شهرستان‌ها با سیستم ویدئوکنفرانس خواهد بود، گفت: استادان این مرکز می‌توانند از این طریق با استادان برجسته قم تبادل نظر و ارائه تجربیات داشته باشند.

وی در پایان گفت: عموم طلاب علاقه‌مند به شرکت در نخستین آزمون شفاهی از طریق ویدئو‌کنفرانس می‌توانند با مراجعه و یا تماس با معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان، نام‌نویسی کنند./935/پ202/س
ارسال نظرات