۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۹۷۵۳۲

دیدار رییس مرکز بزرگ اسلامی شمالغرب کشور با علمای ارومیه

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز بزرگ اسلامی شمالغرب کشور و نماینده ولی فقیه در کردستان با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمد حسيني شاهرودي نماينده ولي فقيه در استان کردستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، وحید جلال زاده، استاندار آذربایجان غربی، شب گذشته در دیدار رییس مرکز بزرگ اسلامی شمالغرب کشور و نماینده ولی فقیه کردستان با روحانیون و علمای این استان افزود: آذربایجان غربی به سبب تنوع اقوام، ادیان و مذاهب به رنگین کمان اقوام و گویش‌های مختلف در ایران اسلامی مطرح است.

وی با ابراز خرسندی از فضای همدلی، صمیمیت و مهربانی موجود در بین مردم استان اظهار داشت: با وجود توطئه های دشمنان برای ایجاد شکاف و اختلاف در بین اقوام و مذاهب و گسترش نفاق، مردم آذربایجان غربی از هر قوم و مذهب و دین به صورت مسالمت آمیز و با آرامش در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

جلال زاده با اشاره به نقش مردم استان آذربایجان غربی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش های اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم این استان با اقوام و مذاهب مختلف در راه اعتلای نظام اسلامی نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند که تقدیم 12 هزار شهید گواهی بر این مدعا است.

در ادامه این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر قریشی، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حسنی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه نیز حضور داشتند، حاضران از سفر حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی به ارومیه قدردانی کردند./936/پ202/س
ارسال نظرات