۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۹۷۵۳۸
نماینده ولی فقیه در گیلان:

انقلاب اسلامی معادلات نظام سلطه را برهم زد

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خیزشی عظیم در دنیا به وجود آورده است، بیان داشت: این رویداد بزرگ، همه معادلات شوم نظام سلطه را برهم زد.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز در دیدار مسؤولان شرکت برق منطقه ای گیلان با گرامیداشت فرا رسبدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه خدمات صورت گرفته در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم است.

وی با مقایسه شرایط امروز کشور با دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب هر روز قدرتمند‌تر از روز گذشته در دنیا نقش آفرین است.

امام جمعه رشت، انقلاب اسلامی را سبب عزت و عظمت ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز در عرصه‌های مختلف علمی، نظامی، صنعتی و انرژی هسته ای در سطح دنیا حرفی برای گفتن دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی زلزله ای عظیم در دنیا بوده است، بیان داشت: این زلزله بزرگ همه برنامه‌ها و اهداف شوم نظام سلطه را نابود کرد و امروز با خیزش‌های مردمی در خاورمیانه سران کشورهای منطقه نیز به فکر فرار هستند.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با اشاره به این که امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی هر روز منزوی تر می‌شوند، بیان داشت: دیگر حرف کشورهای سلطه گر همچون آمریکا در میان ملت های دنیا خریداری ندارد.

امام جمعه رشت، خیزش‌های مردمی در خاورمیانه را نشان دهنده صدور آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: ملت‌های آزادی‌خواه دنیا امروز به دنبال برپایی حکومت‌های مستقل با محوریت اسلام هستند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، انقلاب اسلامی ایران را یک نعمت و هدیه الهی برشمرد و گفت: امروز همه ما برای حفظ و حراست از این نعمت الهی وظیفه سنگینی بر عهده داریم.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنان خود به قانون هدفمندسازی یارانه اشاره کرد و گفت: اجرای مناسب این طرح سبب شکوفایی اقتصادی در کشور خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، باید تعرفه های برق به گونه‌ای اعمال شود که افراد کم درآمد جامعه، آسیب نبینند./950/پ202/س
ارسال نظرات