۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۹۷۵۴۰
آیت الله علوی گرگانی:

ضعف ایمان انسان را به گمراهی و انحراف می کشاند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی، ضعف ایمان را یکی از عوامل مؤثر در انحراف و گمراهی انسان دانست و گفت: همه باید زیر چتر ولایت قرار داشته و یکدل و متحد باشیم.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، عصر دوشنبه در دیدار شماری از فرماندهان انتظامی سراسر کشور شرکت کننده در اردوهای تعالی بصیرت، با تبریک و گرامی داشت دهه مبارک فجر، ابراز داشت: همه ما باید با توجه به مسؤولیت های فردی و اجتماعی که داریم زیر چتر و خیمه ولایت فقیه یکدل و متحد باشیم.

وی با تاکید بر اینکه همه باید قدر نعمت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را بدانیم، ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران خون بهای هزاران شهید و زحمات بسیار فراوان است و همه باید به این جایگاه و موقعیت توجه کنند.

آیت الله علوی گرگانی در ادامه با اشاره به آیات و روایاتی، به بیان مباحث اخلاقی برای حاضران پرداخت و تاکید کرد: در آخرالزمان ایمان مردم ضعیف و آنها از هم خسته می شوند.

وی با بیان اینکه ضعف ایمان انسان را به گمراهی و ضلالت می کشاند، ابراز داشت: وقتی ایمان و اعتقاد سست شد، انسان برای خود قید و بندی احساس نمی کند و دست به هر عمل و کاری می زند.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه عمل خود باید تؤام با ایمان باشد، تصریح کرد: ما باید توجه داشته باشیم و همه کارهایمان را برای کسب رضایت حضرت حق انجام دهیم. /924/پ202/ج
ارسال نظرات