۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۹۷۵۵۶
نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

تحقق حکومت‌‌ مبتنی بر دین راه سعادتمندی مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: همه مسلمانان و موحدین عالم باید انتخابشان، حکومت مبتنی بر دین باشد تا بر همه رفتارها و کردارهای مسلمانان تأثیر داشته باشند.
تحقق حکومت‌‌ مبتنی بر دین راه سعادتمندی مسلمانان است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ضیاء الدین علیا نسب، رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی تبریز‌، روز گذشته در جمع فعالان فرهنگی این دانشگاه گفت: در همه تاریخ جدال بین حق و باطل وجود داشته و نبرد این دو تمامی ندارد.

حجت الاسلام علیا نسب با ذکر مصادیقی در این زمینه اظهار داشت: جنگ بین حق و باطل با هابیل و قابیل در ابتدای آفرینش شروع شده و در طول تاریخ ادامه یافته است.

وی ادامه داد: در همه اعصار یزیدیان و لشکریان آنها به شکل‌های مختلف خودنمایی کردند و در مقابل آنها نیز حسینیان زمان یاریگر حق بودند.

استاد تاریخ اسلام دانشگاه، با بیان این‌که دشمنان اسلام با ابزارهای جنگ نرم و حاکم کردن فساد و بی بندوباری و ترویج مشروب اسپانیا را از دست مسلمانان خارج کردند ابراز داشت: کشور اسلامی ایران نیز به عنوان نماد حق مورد تعرض باطل و یزیدیان زمان بوده است که نمونه بارز آن تحمیل جنگ تحمیلی بود که در آن 35کشور به طور مستقیم به رویارویی با جبهه حق اقدام کردند.

رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی تبریز شکست دشمنان در جنگ سخت و نیمه سخت را موجب تحمیل جنگ جدیدی دانست که ازآن به جنگ نرم تعبیر می شود.

حجت الاسلام علیا نسب با اشاره به دین‌مداری مردم ایران بیان داشت: همه مسلمانان و موحدین عالم باید انتخابشان حکومت مبتنی بر دین‌مداری باشد تا بر همه رفتارها و کردارهای مسلمانان تاثیر داشته باشد که نمونه بارز آن انتخاب این حکومت در ایران اسلامی بود.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: هرکس در نظام اسلامی در جایگاه مدیریت قرار گیرد با توجه به فرهنگ درونی غالب مردم باید در حیطه کاری خود مدیر دلسوز فرهنگی نیز باشد.

رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی تبریز درباره فعالیت‌های فرهنگی انجام یافته در این دانشگاه ابراز داشت: در شش ماه اخیر در همه دانشکده ها و مراکز زیر پوشش کمیته‌های فرهنگی با محوریت مدیران و رؤسای این دانشکده‌ها تشکیل شده و کارگاه‌های متعدد آموزشی نیز برای روشنگری فرهنگی برگزار شده است./949/پ202/س
ارسال نظرات