۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۹۷۵۶۳
در رشت؛

نخستین مجمع بررسی و تحلیل سیاسی مقابله با تهدیدات نرم ویژه طلاب آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان سپاه قدس گیلان، از برگزاری نخستین مجمع بررسی و تحلیل سیاسی مقابله با تهدیدات نرم ویژه طلاب و روحانیان گیلانی در این استان خبر داد.
خواهران  طلبه بصيرت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام محمد جمالی، مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان سپاه قدس گیلان، امروز در حاشیه برگزاری نخستین مجمع بررسی و تحلیل سیاسی بسیج ویژه خواهران در حوزه علمیه زینبیه رشت برگزار شد، گفت: در این مجمع سیاسی سی نفر از خواهران طلبه شرکت کردند.

 وی افزود: در این دوره آموزشی شرکت کنندگان تحلیل سیاسی، مقابله با تهدیدات نرم نظیر شبهه افکنی و جنگ روانی دشمن و آموزش های تخصصی را از استادان سیاسی فرا می گیرند.

مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیان سپاه قدس گیلان، تربیت هادیان سیاسی مورد نیاز سازمان بسیج طلاب و روحانیان را از اهداف تشکیل این مجمع اعلام کرد و بیان داشت: این دوره برای ارتقای سطح بینش و هدایت سیاسی و تحقق بخشیدن به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که حوزه‌ها و روحانیت باید نبض تفکر بوده و همواره نیاز آینده جامعه را در دست داشته و چند قدم جلوتر از حوادث، عکس العمل مناسب نشان دهند، برگزار می شود.

حجت الاسلام جمالی با بیان این که طلاب و روحانیان شرکت کننده در این دوره به عنوان مربی و هادی سیاسی در سایر اقشار بسیج فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: این دوره‌ها به مدت یک سال برگزار می‌شود و در پایان به دانش آموختگان گواهی‌نامه ارائه می‌شود./950/پ202/س
ارسال نظرات