۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۲:۵۹
کد خبر: ۹۷۵۸۹
حجت الاسلام سقای بی ریا:

رییس جمهور شفاها با استعفای من موافقت کرده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، از قبول استعفای خود به صورت شفاهی از سوی رییس جمهور خبر داد.
حجت الاسلام بي ريا
حجت الاسلام ناصر سقای بی ریا رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که با حکم آیت الله محمد یزدی رییس جامعه مدرسین به عنوان مسؤول دفتر این نهاد مهم و برجسته حوزوی منصوب شده است، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از موافقت رییس جمهور با استعفای خود از مشاورت در امور روحانیت خبر داد.

وی اظهار داشت: من دیشب به صورت شفاهی با آقای دکتر احمدی نژاد صحبت کردم و این مساله را توضیح دادم، ایشان هم با استعفای من موافقت کردند.

حجت الاسلام سقای بی ریا گفت: بنا است که من نامه استعفایم را تنظیم و خدمت آقای رییس جمهور تقدیم کنم و ایشان هم موافقت کنند.

حجت الاسلام سقای بی ریا در خصوص جایگزین خود در پست مشاور رییس جمهور در امور روحانیت و اینکه آیا از وی در این ارتباط نظرخواهی شده است، گفت: در این خصوص از من نظرخواهی نشده است.

مسؤول دفتر جدید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به شرح وظایف و ماموریت های حوزه جدید کاری خود، گفت: به طور اجمال دفتر جامعه مدرسین مرکز تنظیم تمام فعالیت های این نهاد حوزوی است و کار تشکیل جلسات، جلسات هیات رییسه، ارتباط با بیوت مراجع تقلید، تنظیم جلسات کمیسیون های مختلف جامعه را برعهده دارد و دبیرخانه ای که جامعه مدرسین دارد زیر نظر دفتر جامعه است.

مسؤول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره مراسم معارفه خود نیز گفت: هنوز برنامه دقیق آن مشخص نیست، اما آیت الله یزدی رییس جامعه مدرسین دستور داده اند که این کار هر چه سریعتر انجام شود.

گفتنی است، پیش از این حجت الاسلام و المسلمین محمود رضا جمشیدی مسئولیت دفتر جامعه مدرسین را به عهده داشت که وی به دنبال منصوب شدن به عنوان رییس حوزه علمیه خواهران و مشغله کاری از این سمت استعفا کرده بود. /924/ت302/ج
ارسال نظرات