۱۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۹۷۶۱۳
نماینده ولی فقیه در دانشگاه خوزستان:

انقلاب اسلامی ایران بزرگترین معجزه قرن است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان، انقلاب اسلامی ایران را بزرگترین معجزه قرن دانست و اظهار داشت: امروزه به واسطه استحکام مبانی و گستره تأثیرگزاری این انقلاب در سطح جهان، نقشی جدی و برجسته را در معادلات جهانی ایفا می کند.
حجت الاسلام سيد محسن شفيعي
حجت الاسلام سید محسن شفیعی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به نقش روحانیت در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: زیر بنای انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر ارزش های اصیل اعتقادی و دینی است که علما و روحانیان با گسترش این ارزش ها در جامعه، انقلاب اسلامی را در ایران تثبیت کردند.

حجت الاسلام شفیعی، با بیان این که انقلاب اسلامی ایران بزرگترین معجزه قرن است، گفت: امروزه به واسطه استحکام مبانی و گستره تأثیرگزاری این انقلاب در سطح جهان، انقلاب اسلامی ایران نقشی جدی و برجسته ای در معادلات جهانی ایفا می کند و آنچه که امروزه در پیشرفت های انقلاب اسلامی ایران مشاهده می کنید، بخش اندکی از آن است و تا به حال بخش گسترده ای از قدرت خود را به رخ جهانیان نکشیده است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان، نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی را برجسته، تعیین کننده و غیر قابل انکار دانست و اظهار داشت: روحانیان همواره از همراهان و پیشگامان رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بودند که با ایستادگی در برابر مستکبران، آنها را از خاک پاک ایران اسلامی بیرون راندند.

وی به عوامل تداوم انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و اذعان داشت: ایمان به خدا و اسلام ناب محمدی، وحدت بین آحاد و اقشار جامعه و اطاعت از ولایت فقیه، از عوامل تداوم انقلاب اسلامی ایران است که افراد جامعه با رعایت این عوامل می تواند به راحتی در سایسار دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زندگی کند.

حجت الاسلام شفیعی، با بیان این که بیداری در عالم، استکبار ستیزی جهانی، ایجاد روح خود باوری در ملت ها و ایجاد اعتماد به نفس در جوامع محروم، از عوامل برخواسته از انقلاب اسلامی ایران است، تصریح کرد: با آغاز انقلاب اسلامی ایران، موج آزادی خواهی اسلامی در سرار جهان گسترش یافته به طوری که امروز در بیشتر کشورهای مسلمان تظاهرات مردمی، بر علیه دولتمردان فاسد، شکل گرفته است.

این استاد حوزه و دانشگاه، گسترش آرمان های انقلاب اسلامی ایران را دشمن شکن و خنثی کننده توطئه های دشمنان دانست و افزود: خوشبختانه با یاری خداوند متعال و عنایات امام زمان(عج) آرمان های انقلاب اسلامی پس از گذشت 32 سال از عمر با برکت این انقلاب همچنان پا برجا و در حال گسترش است که این مسأله کمر دشمنان را شکسته و توطئه های آنان را از بین برده است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان، به اقدام های دشمنان نسبت به تحریف قیام های مردمی کشور مصر و تونس بر ضد آرمان های دین مبین اسلام در اذهان عمومی اشاره کرد و گفت: دشمنان همواره در تلاش هستند تا قیام های مردمی را که برگرفته از آرمان های پاک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است را در اذهان عمومی تحریف کرده و جریان آن را بر ضد دین و قرآن تغییر دهند، اما خوشبختانه با درایت مردم مسلمان و خداجوی تونس و مصر دسیسه های آنان خنثی خواهد شد.

وی ملت های مسلمان را در حال الگو پذیری از روحیه انقلابی ملت قهرمان و شهید پرور ایران دانست و اذعان داشت: الگو پذیری کشورهای مسلمان از ایران، می تواند آغازی برای رسیدن به استقلال، آزادی و خاتمه دادن به امپراتوری بزرگ آمریکا و فروپاشی نظام استکباری باشد.

حجت الاسلام شفیعی، اتحاد ملت های مسلمان را بهترین عامل برای اعلام حمایت نسبت به مردم تونس و مصر دانست و بیان داشت: اگر مردم کشورهای مسلمان و آزادی خواه جهان بخواهند از مردم مصر و تونس حمایت کنند، باید نسبت به فعالیت ها و رویکردهای خبیثانه معاندین اسلام اعلام برائت کرده و دولت خود را موظف به قطع ارتباط با دولت های غربی کنند.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان، در پایان سخنان خود، با اشاره به این که امروز معادلات جهانی در حال دگرگونی و تغییر است گفت: خوشبختانه با یاری خداوند متعال بیشتر ملت های مسلمان بر علیه دولتمردان ظالم خود قیام کرده و خواستار براندازی نظام فعلی هستند که این مسأله زمینه تغییر در نظام و معادلات جهانی را فراهم آورده است./945/ت302/ص
ارسال نظرات