۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۹۷۷۱۲
معاون پارلمانی ستاد کل نیروهای مسلح:

دریچه‌های امید به برکت انقلاب اسلامی در دنیای اسلام گشوده شد

خبرگزاری رسا ـ معاون پارلمانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به برکت انقلاب اسلامی دریچه های امید و روشنایی برای همه مسلمانان جهان گشوده شد و همه پیش بینی های امام راحل نیز امروز به درستی تحقق پیدا کرده است.
انقلاب اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حسن حمیدزاده، معاون پارلمانی ستاد کل نیروهای مسلح، شب گذشته در همایش سیاسی و روشنگری بصیرت دهه فجر89 در مسجد حضرت ابوالفضل‌(ع) نور بر بصیرت و بینش ملت های اسلامی تأکید کرد و گفت: ملت‌ها باید با بصیرت و معرفت تحلیل درستی از تحولات اجتماعی روز داشته باشند.

وی تصریح کرد: ملت بصیر و آگاه ایران به‌ دلیل آن‌که تحولات را به خوبی می شناسد و از روشنایی هدایت بخش رهبری شجاع و هوشیار راه سعادت را گم نخواهد کرد و در برابر فتنه های دشمن از پای در نخواهند آمد.

حمیدزاده افزود: اگر بصیرت و بینش و تبعیت از رهبری ملت ایران نبود دشمن نقشه شوم فرو پاشی از درون و تغییر نظام سیاسی را که در گرجستان، صربستان، قرقیزستان و اوکراین به اجرا درآورد لاجرم در ایران نیز عملیاتی می کرد.

معاون پارلمانی ستاد کل نیروهای مسلح، مجهزشدن به سلاح بصیرت، صبر و استقامت را مهم ترین نیاز امروز جامعه اسلامی دانست و گفت: امروز همه وظیفه دارند با فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی را نصب العین قرار دهند.

حمید‌زاده با اشاره به این که امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مقابله با ملت ایران جنگ نرم را دستور کار خود قرار داده اند، افزود: بصیرت و ولایت مداری مهم ترین سلاح برای خنثی کردن توطئه‌های نرم دشمنان است.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: به برکت انقلاب اسلامی دریچه های امید و روشنایی برای همه مسلمانان جهان گشوده شد و همه پیش بینی های امام راحل نیز امروز به درستی تحقق پیدا کرده است.

معاون پارلمانی ستاد کل نیروهای مسلح، خیزش های مردمی در خاورمیانه را به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: امروز بیداری اسلامی همه دنیا به ویژه خاورمیانه را فرا گرفته است و ملت های آزادی‌خواه و مسلمان منطقه خواستار برپایی حکومت های مردمی با محوریت اسلام هستند./950/پ202/س
ارسال نظرات