۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۹۷۷۵۶
مدیر کل امور جوانان خوزستان:

خودباوری جوانان رمز ماندگاری نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل امور جوانان خوزستان، انقلاب اسلامی ایران را حاصل تلاش جوانان این کشور دانست و گفت: خود باوری جوانان رمز پویایی، ماندگاری و اقتدار انقلاب و نظام اسلامی در سال‌های اخیر بوده است.
مصطفي منتظرالمهدي، مدير سازمان ملي جوانان خوزستان مصطفي منتظرالمهدي، مدير سازمان ملي جوانان خوزستان
مصطفی منتظر المهدی، مدیرکل امور جوانان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فرا رسیدن سی ودومین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، انقلاب اسلامی ایران را حاصل تلاش جوانان این کشور دانست و گفت: خود باوری جوانان رمز پویایی، ماندگاری و اقتدار انقلاب و نظام اسلامی در سال‌های اخیر بوده است.

مدیرکل امور جوانان خوزستان، دهه فجر را فرصتی مغتنم برای بیداری و آگاهی بخشی به نسل جوان و همچنین تقویت روحیه خودباوری و استکبار ستیزی در جامعه دانست و اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور حماسه ها و رشادت های جوانان در طول تاریخ سرنوشت ساز انقلاب خونبار است، که برای به دست آوردن استقلال آزادی، جمهوری اسلامی جان خود را نثار کردند.

وی با بیان این که نقش جوانان در مبارزات مردم ایران و پیروزی انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست، تصریح کرد: این قشر دوشادوش سایر اقشار جامعه در مبارزات شرکت کردند؛ قشر فعال و پویای جوان ایرانی، پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه صحنه های انقلاب حضور یافت و اوج حضور آن در هشت سال دفاع مقدس تجلی یافت.

مشاور استاندار خوزستان در امور جوانان، در ادامه سخنان خود، یادآور شد: به برکت انقلاب اسلامی زمینه حضور جوانان در همه عرصه های نظام اسلامی فراهم شده و مشارکت آنان در عرصه های مختلف دستاوردهای گران بهایی برای جمهوری اسلامی در پی داشته است.

این مقام مسؤول، با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت کشور را جوانان تشکیل می دهند، افزود: فراهم کردن زمینه های پرورش فکری و بروز استعدادهای آنها وظیفه ای ضروری برای جوانان دیروز و مسئولان امروز ایران است.

وی، خود باوری جوانان را رمز پویایی، ماندگاری و اقتدار انقلاب و نظام اسلامی طی سال های اخیر دانست و یاد آور شد: امام خمینی(ره) با آشنا کردن جوانان با سرچشمه های عرفانی، دینی و معنویت در عصر خود باختگی فرهنگی، پرچم استقلال روحی را در دل نسل جوان ایران برافراشت و امروز جوانان باید مسیر و حرکت انقلاب را در چارچوب آنچه که امام راحل ترسیم کرد، بیشتر از اقشار دیگر جامعه مورد توجه قرار دهند.

منتظرالمهدی، انقلاب اسلامی ایران را حاصل تلاش جوانان این کشور عنوان کرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب تاریخ جهان به‌شمار می‌رود و این وظیفه خطیر بر دوش همه مردم گذاشته شده تا در راه حفظ و زنده نگه‌ داشتن این امانت بزرگ تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.

وی بر اهمیت برگزاری مراسم بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر تاکید کرد و اذعان داشت: انقلاب‌ اسلامی بزرگ‌ترین درس را به بشریت می‌دهد و به این دلیل در مقابل آن مسئول هستیم از این رو باید درس‌های آن را به همه جهانیان منتقل کنیم، که یکی از راه‌های آن بزرگداشت این ایام است.

مشاور استاندار خوزستان در امور جوانان، بیان داشت: جهت گیری برنامه های دهه فجر باید به گونه ای باشد که بتوان حماسه عظیم پیروزی انقلاب اسلامی را در دل ها و ذهن ها مرور کرد که در این خصوص رسانه ها نقش مهمی دارند./945/ت302/ص
ارسال نظرات