۲۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۹۷۷۹۵
امام جمعه موشت رشت:

معنویت و دین‌گرایی مهم‌ترین مؤلفه انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موشت رشت، معنویت و دین گرایی را مهم ترین مؤلفه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانست و گفت: امروز آرمان های انقلاب اسلامی در همه دنیا به عنوان الگوی قیام‌های مردمی قرار ‌گفته است.
انقلاب اسلامي ايران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت،‏ حجت الاسلام شفیع زاده، امام جمعه موقت رشت، در افتتاحیه دوره آموزشی مسؤولان و جانشینان خواهر بسیج دانشجویی دانشگاه های استان که در دانشکده تربیت معلم رشت برگزار شد‏‏‏‏‏‏‏‏، مهم ترین مؤلفه های انقلاب اسلامی را معنویت گرایی و دین گرایی دانست و اظهار داشت: اقتدار معنوی انقلاب اسلامی ایران در سطح بین المللی و جهانی واضح و روشن است.

وی، شاکله و شیرازه فکری جوانان ما را دینی، ‏مذهبی و معنوی دانست و افزود: ایجاد حکومت اسلامی و انقلاب اسلامی جزء با نفوذ معنوی در سطح منطقه صورت نمی گیرد.

حجت الاسلام شفیع زاده تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی،‏ موفقیت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و اتفاقات در حال وقوع خاورمیانه نشانه به ثمر نشستن خون شهداست که همان وعده الهی می باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان بیان داشت: تحلیل گران و نظریه پردازان سیاسی معتقدند جمهوری اسلامی در سطح دنیا و منطقه نفوذ پیدا کرده است و اگر اسلام نتوانست با سلاح سخت افزاری دنیا را فتح کند، در حال حاضر با سلاح نرم نرم افزاری در حال فتح دنیا و گسترش و صدور اسلام است.

وی گفت: خاورمیانه اسلامی برگرفته از شاکله جمهوری اسلامی ایرن است و ایجاد حکومت اسلامی و ‏رونق گرفتن عتبات و عالیات با محوریت شیعه بعد از سقوط صدام در عراق یکی از استراتژی ها و نفوذ سیاسی جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به خیزش‌های مردمی در خاورمیانه آن را برگرفته از انقلاب ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: امروز بیداری اسلامی منطقه را فرا گرفته است و این به برکت اندیشه های ناب امام راحل است./950/پ202/س
ارسال نظرات