۲۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۰:۵۲
کد خبر: ۹۷۸۰۱
معاون پارلمانی رییس جمهور:

دشمنان از درک برکات وجودی ولایت فقیه عاجز هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام میرتاج الدینی گفت: رهبری از شاخص‌های مهم و ارزشمند نظام اسلامی است که دشمنان از درک برکات وجودی ولایت عاجز هستند.
حجت الاسلام سيدمحمدرضا ميرتاج الديني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور، در جمع خانواده های شهدا و ایثارگران تبریز، اظهار داشت: صبر و استقامت، ولایت مداری و همراهی دولت و مردم از شاخصه های مهم نظام اسلامی ایران به شمار می رود.

وی با بیان این‌که نظام اسلامی ایران امروز الگویی برای دیگر ممالک شده است، گفت: رهبری از دیگر شاخص های مهم و ارزشمند نظام اسلامی است که دشمنان از درک برکات وجودی ولایت عاجزند.

حجت الاسلام میرتاج الدینی در ادامه با اشاره به تلاش استکبار جهانی در براندازی نظام اسلامی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی منافع شرق و غرب را در خاورمیانه به خطر انداخته، از این رو دشمنان در طول 32 سال گذشته با تحریم، تهدید و راه اندازی فتنه های مختلف سعی در انحراف آرمان های اصیل انقلاب اسلامی داشته اند.

وی با تاکید بر قدرشناسی از نعمت ولایت در نظام اسلامی گفت: به جرأت می توان اذعان داشت که تهدیدهای مختلف دشمنان با رهبری آگاهانه و مدبرانه امام راحل و مقام معظم رهبری تبدیل به فرصت هایی در مسیر توسعه و رشد شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان این‌که دشمنان درصدد جدایی میام مردم و ولایت فقیه هستند، تصریح کرد: پیوند میان امام و امت عاطفی و ناگسستنی است، که تجلی این پیوند در خانواده های معظم شهدا و ایثارگران نمود پیدا می کند.

حجت الاسلام میرتاج الدینی در ادامه از شهدا با عنوان ولایت مداران واقعی در میدان عمل یاد کرد و گفت: نقش خانواده های شهدا و ایثارگران در تداوم ارزش های اسلامی و تعالی انقلاب اسلامی کمتر از شهدا نیست، چراکه ایشان با صبر و بصیرت توطئه های شوم دشمنان را خنثی رده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از روند اجرای طرح هدفمندی یارانه ها پرداخت و با اشاره به تلاش شبانه روزی دولت دهم در رفع مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت: اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها از افتخارات دولت و مردم است، که خوشبختانه تا به امروز مردم نهایت همکاری را با خدمتگزاران خود داشته اند.

همچنین بهلول نعمتی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی خانواده های شهدا و ایثارگران را ولایت مداران عرصه جنگ نرم دانست و اظهار داشت: پیام امروز شهدا تبعیت از ولایت و کسب بصیرت برای عبور از فضای غبارآلود فتنه هاست./935/پ202/س
ارسال نظرات