۲۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۹۷۸۵۳
آیت الله نمازی:

ملت ایران با حضور پرشور در راهپیمایی 22بهمن از نعمت انقلاب شکرگذاری و از قیام مردم مصر حمایت کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، تاکید کرد: ملت ایران در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در صحنه حاضر خواهند شد و از ارزش های دینی و انقلابی حراست و از قیام مردم کشورهای مصر و تونس حمایت خواهند کرد.
آيت الله نمازي
آیت الله عبدالنبی نمازی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و امام جمعه کاشان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: روز 22 بهمن ماه، روز پیروزی حق بر باطل و خون بر شمشیر است.

وی ارزش های دینی، ولایت فقیه و مردم را از مهم ترین ارکان انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک نعمت الهی و یک امانت بزرگ در دست ما است.

امام جمعه کاشان تاکید کرد: این انقلاب از انبیا و اولیا الهیف اهل بیت و شهدا به ما به ارث رسیده است و باید به درستی از این امانت پاسداری و حراست کرد.

این استاد حوزه علمیه قم، انقلاب اسلامی را خون بهای هزاران شهید والا مقام دانست و یادآور شد: انقلاب اسلامی مفت و مجانی به دست نیامده است، انقلاب ما حاصل چهارده قرن زحمات و سختی ها و زندان ها و شکنجه های بسیار فراوان علمای شیعه و پیروان مکتب اهل بیت(ع) بوده است.

آیت الله نمازی بیان داشت: شیعه برای رسیدن به یک حکومت هزینه های فراوانی داده است، به ویژه عصر حاضر که ملت ایران خون های زیادی داده اند و خون بزرگان زیادی در این راه پربهجت ریخته شده است تا این نظام سرپا شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ما امروز موظف به قددرانی و پاسداری از انقلاب اسلامی هستیم و باید دین خود را به این نظام الهی ادا کنیم.

آیت الله نمازی ادامه داد: یکی از مظاهر پاسدار ی از انقلاب اسلامی حضور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن است است و ملت ایران همان گونه که همیشه نشان داده اند در 22 بهمن امسال نیز به صحنه خواهند آمد.

این استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: به شکرانه نعمت بی نظیر و بی بدیل انقلاب اسلامی، ملت ایران در این روز به صحنه می آیند و دین خود را به انقلاب اسلامی و آرمان های والای آن ادا می کنند.

وی با تشریح ویژگی ها و وجوه تمایز 22 بهمن امسال با سال های گذشته، ادامه داد: امروز شاهد صدور تفکر انقلاب و دستاوردهای آن هستیم و مشاهده می کنیم که تفکر انقلاب اسلامی مرزها را در نوردیده و وارد فضای فکری جهان اسلام شده است.

آیت الله نمازی تصریح کرد: کشورهای اسلامی آرزو دارند حکومت مبتنی بر قرآن پایه گذاری کنند و این روزها شاهد تحولات مبار و مثبتی در کشورهای مختلف از جمله تونس، مصر و سایر کشورها هستیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان بیان داشت: ملت ایران به پاس و شکرانه نعمت انقلاب و نعمت صدور تفکر نظام اسلامی و تولید مثل آن در صحنه حاضر خواهند شد و دشمنان را با شعارهای کوبنده و حماسی خود مایوس خواهند کرد.

آیت الله نمازی گفت: توصیه ما به ملت ایران این است در این روز هیچ کس در خانه نماند و و مردم با حضور پرشور در صحنه و سر دادن شعار از نعمت انقلاب اسلامی شکرگذاری و با مسلمانان مصر و تونس اعلام حمایت کنند. /924/ت302/ص
ارسال نظرات