۲۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۹۷۸۷۳
استاندار مازندران:

فریاد امروز ملت مصر نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ استاندار مازندران گفت: فریاد امروز مسلمانان مصر و دیگر کشورها علیه زورگویان و ظلم، نشات گرفته از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.
استاندار مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران، روز گذشته در همایش سفیران بصیرت 89 در جمع ائمه جماعات و روحانیان شهرستان نور همه موفقیت های امروز ایران اسلامی را به برکت انقلاب دانست.

وی افزود: ایران تا امروز سوخت بنزین را مجبور بود وارد کند؛ اما امروز با تلاش متخصصانش به جایی رسیده قادر است بنزین را برای دیگر کشورها صادر کند.

طاهایی با بیان این که این جانب در ابتدای انقلاب فرماندار تنکابن بودم، تصریح کرد: در آن زمان امام راحل به شهید رجایی نخست وزیر وقت دستور داد تا درآمد یک روز نفت را صرف استان ها کند و از بایت بودجه ای که به تنکابن اختصاص پیدا کرد قصد داشتم برای پروژه آبرسانی روستاها هزینه کنم اما حتی یک پیمانکار وجود نداشت که این پروژه را اجرا کند؛ اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و وجود دانشمندان و جوانان، ایران قادر به اجرای پروژه های بزرگ سدسازی در کشور هستند.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به این که امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران ملت های آزادی خواه دنیا نیز بیدار شده است، افزود: امروز بیداری اسلامی هم در دنیا و هم در خاورمیانه کاملاً مشهود است.

طاهایی با بیان این که ملت های آزادی خواه دنیا خواهان سرنگونی حکومت های دیکتاتور خود هستند، بیان داشت: دوره حکومت های دیکتاتور دیگر به سر آمده و ملت های دنیا می خواهند کشوری مستقل با محوریت اسلام بر آنها حکومت کند.

استاندار مازندران با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران امروز الگویی برای همه کشورهای دنیا است، ادامه داد: سران کشورهای غربی مطمئن باشند خیزش های مردمی تنها در خاورمیانه محدود نخواهد ماند و همه  دنیا را فرا خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در مازندران با بیان این که تأسی اندیشه های ناب امام راحل امروز محور خیزش های مردمی دنیا قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با رهبری نهضت عظیم اسلامی همه دنیا را بیدار کرد./950/پ202/س
ارسال نظرات