۲۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۹۷۸۷۵
عضو هیأت رییسه مجلس:

تبعیت از ولی فقیه مانع تحقق اهداف شوم دشمنان خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی، تفرقه و اختلاف را یکی از مهم‌ترین توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی در کشور دانست و گفت: همگان باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسیر آرمان‌های انقلاب گام برداریم.
احمد ناطق نوري نماينده مردم نور محمود آباد چمستان و بلده در مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، احمدناطق نوری، نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی، امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت پروژه های عمرانی محمود آباد در مسجد روستای گلیرد این شهرستان با بیان این که انقلاب اسلامی ایران در دنیا بی نظیر است، همدلی و یکدلی برای اقتدار ایران را رمز موفقیت ملت دانست.

وی افزود: امروز جامعه ما بیش از پیش به همدلی و یکدلی نیازمند است؛ چون دشمنان نظام به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه هستند.

ناطق نوری اظهارداشت: ملت ایران باید هوشیار باشد و از هرگونه دل چرکینی و کدورت برای جلوگیری از تفرقه و نفاق پرهیز کند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای دستیابی به اهداف بلند انقلاب اسلامی و برقراری کامل عدالت، همه باید مطیع امر ولی فقیه باشیم تا با بصیرت و حفظ انسجام اجازه ندهیم دشمنان کینه توز در صفوف متحد ملت بزرگ ایران اسلامی رخنه کنند.

ناطق نوری با اشاره به این که امروز آرمان ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی جهانی شده است، ادامه داد: خیزش‌های مردمی در دنیا به تأسی از انقلاب شکوهمند ملت ایران صورت گرفته است.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که امروز ملت ایران پرچم دار مبارزه علیه طاغوت و استکبار است، خاطرنشان کرد: ملت آزادی خواه جهان همواره مردم کشورمان را الگوی مبارزاتی خود قرار می دهند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش به طرح هدفمندی یارانه ها اشاره کرد وگفت: باید قیمت ها تثبیت شود تا با فراگیرشدن ثبات اقتصادی در کشور اشتغال فراهم شود.

ناطق نوری همچنین بهره برداری و راه‌اندازی این‌گونه پروژه‌های عمرانی در کشور را زمینه‌ساز عدالت اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران به دنبال عدالت اسلامی و اجتماعی است./950/ت302/س
ارسال نظرات