۲۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۹۷۹۰۱
رییس جنبش توحید اسلامی لبنان:

طرح آمریکا در منطقه به کلی در حال فروپاشی است

خبرگزاری رسا ـ شیخ بلال شعبان با تاکید بر اینکه طرح آمریکا در منطقه به کلی در حال فروپاشی است، مرحله کنونی را مرحله بازگشت امت به اصول بنیادین دانست.
شيخ بلال شعبان
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ بلال شعبان، رییس جنبش توحید اسلامی لبنان، روز گذشته در گفت و گویی مطبوعاتی پس از نشستی با حزب تحرر عربی با حضور عمر کرامی، نخست وزیر پیشین لبنان، با تاکید بر اینکه طرح آمریکا در منطقه به کلی در حال فروپاشی است، گفت: در سال 2001 آمریکا به طور مستقیم وارد طرح عملی خاورمیانه جدید خود شد و امروز در سال 2011 شاهد خاورمیانه جدید هستیم که به دست ملت های مجاهد ساخته می شود.

رییس جنبش توحید اسلامی لبنان، مسؤولان لبنانی را به درک واقعیت و خوانش صحیح رخدادهای مصر و تونس فراخواند و گفت: در لبنان نیز باید دولتی تشکیل شود که هیچ گونه مخالفتی با اصول بنیادین امت نداشته باشد که به دنبال قدرت، عزت و اتکای لبنان به ارتش، ملت و مقاومت خویش است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا هم پیمان ندارد، بلکه مزدور و وابسته دارد و هر لحظه آماده است تا پشت آنها را خالی کند، گفت: ما علیرغم تمام جنجال آفرینی های برخی طایفه گراها و خواستاران جنگ داخلی در منطقه به سوی مرحله جدیدی می رویم، مرحله بازگشت به اصول بنیادین./981/گ
ارسال نظرات