۲۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۹۷۹۴۲
استاندار قم:

انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین انقلاب دنیا است

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم، حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه مردمی بودن نظام اسلامی دانست و گفت: ملت ایران همواره با حضور خود در صحنه از ارزش های دینی و انقلابی دفاع کرده اند.
حجت الاسلام محمد حسين موسي پور استاندار قم
حجت الاسلام محمد حسین موسی پور، استاندار قم در حاشیه حضور در راهپیمایی مردم قم در روز 22 بهمن، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور وصف ناپذیر ملت در راهپیمایی روز 22 بهمن را نشان دهنده وفاداری فوق العاده آنان به انقلاب و ارزش های دینی دانست.

وی گفت: پس از گذشت سی و دو سال از پیروزی انقلاب، مردم ما همچنان استوار و مقاوم پای آرمان های انقلاب و ارزش ها ایستاده اند و با تبعیت ازرهبری موج خیزش را در سایر کشورها ایجاد کرده اند.

استاندار قم با بیان اینکه مردمی ترین انقلاب دنیا، انقلاب اسلامی دنیا است، تاکید کرد: حضور مردم در صحنه های مختلف مؤیدی بر این ادعا است و ما باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

وی گفت: هر ساله مردم با حضور قوی تر و پرشور تر خود در راهپیمایی روز 22 بهمن از ارزش های دینی و انقلابی حراست و تبعیت خود را از ولی امر مسلمین اعلام می کنند.

استاندار قم با اشاره به تحولات اخیر در خاورمیانه ابراز داشت: ما این تحولات را نشات گرفته از موج بیداری می دانیم که انقلاب اسلامی ایران آن را در منطقه ایجاد کرده است. /924/پ202/ص

ارسال نظرات