۲۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۹۷۹۷۵
امام جمعه سردشت دزفول:

قیام مردم مصر شیشه عمر اسراییل غاصب را در هم شکست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سردشت دزفول، انقلاب ملت مصر را الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و اذعان داشت: مردم مصر با تأسی از انقلاب اسلامی ایران و شعارهای اسلامی ارکان حکومتی مبارک را در هم شکستند.
حجت الاسلام مصطفي نصيري، امام جمعه سردشت دزفول
حجت الاسلام مصطفی نصیری، امام جمعه سردشت دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با بیان این که ملت مصر با تأسی از فرهنگ شهادت طلبی ملت ایران و شعار الله اکبر ارکان حکومتی مبارک را درهم شکست، اظهار داشت:به سبب این که انقلاب مردم مصر حرکتی مردمی و برگرفته از اسلام است و اسلام یگانه دین حق و حقیقت است؛ از این رو شاهد موج اسلام خواهی سرتاسر جهان را فراگرفته است.

امام جمعه سردشت، دزفول منشأ قیام ملت آزادی خواه مصر را انقلاب اسلامی ایران و بیداری ملت ها دانست و ابراز داشت: مردم مصر با نشأت گرفتن از انقلاب اسلامی ایران به خیانت های حکومت مبارک پایان دادند.

وی با بیان این که بهترین عامل برای پایان دادن به حکومت حسنی مبارک درس گرفتن از آموزه های انقلاب اسلامی بود، خاطر نشان کرد: مردم مصر با حفظ وحدت، همبستگی، سر دادن شعارهای اسلامی و درس گرفتن از تعالیم نورانی دین مبین اسلام توانستند به حکومت دیکتاتوری حسنی مبارک پایان دهند.

حجت الاسلام نصیری با اشاره به این که انقلاب مردم مصر ادامه دهنده انقلاب اسلامی ایران است، تصریح کرد: اکنون مردم آزادی خواه جهان به این موضوع پی بردند که انقلاب اسلامی ایران نجات بخش ملتها است؛ بنابراین سیستم حکومتی نظام اسلامی ایران را بهترین الگو برای رویارویی با حاکمان ستمگر کشورهای سلطه گر دانستند.

این استاد دانشگاه قیام مردم مصر را همسان با فروپاشی نظام سلطه غرب و شرق عنوان کرد و بیان داشت: قیام کنونی مردم قهرمان مصر شیشه عمر رژیم اشغالگر قدس را درهم شکست؛ از این رو امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد فروپاشی زمامداران بلوک های شرق و غرب باشیم.

امام جمعه سردشت دزفول در پایان سخنان خود با بیان این که مردم آزادی خواه جهان دست حمایت خود را از مردم مسلمان مصر کوتاه نکنند، خواستار به خیابان ریختن مردم آزادی خواه جهان شد و تصریح کرد: ملت های آزاده باید حمایت قاطع خود را نسبت به مواضع کوبنده و مردمی ملت مصر اعلام کنند./945/پ202/ص
ارسال نظرات