۲۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۹۷۹۹۰

مجموعه شعرهای طلاب جوان منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم مجموعه شعرهای طلاب جوان را در قالب 5 کتاب منتشر کرد.
جشنواره شعر انتظار


به گزارش خبرگزاری رسا، معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم مجموعه شعرهای طلاب جوان را در قالب 5 کتاب منتشر کرد.

این آثار عبارتند از تبسم های شرقی مجموعه شعر زکریا اخلاقی، خاک باران خورده مجموعه شعر محمد جواد شرافت، زمزمه کاشی ها مجموعه شعر محمد حسین انصاری نژاد، بیست و پنج دقیقه پیاده روی مجموعه شعر سید حبیب نظاری و بوی بهشت بوی خیابان مجموعه شعر روشن سلیمانی.

حجت الاسلام احمد زادهوش معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در مقدمه این آثار آورده است: شعر همان رستاخیز واژگان در بوستان اندیشه و احساس همواره یکی از شور انگیزترین دل مشغولی های مردم دنیا به ویژه ایرانیان نازک خیال و نیک اندیش بوده است.

شاعران بزرگ ما نیز که بیشتر ایشان از حکیمان، اندیشمندان، عارفان و فرزانگان برآمده از دل حوزه های اندیشه دینی بوده اند و از این روی سهم مهمی در اعتلای فرهنگ و ادب داشته اند، همواره در صدر نشسته اند و قدر دیده اند و از شان و جایگاه خاص برخوردار بوده اند به ویژه در نزد مردم ارجمند و هنرپرور این دیار ماندگار.

در ادامه این نوشتار می‌خوانیم: شعر متعالی و شاعر تعالی خواه در پرتو انقلاب شکوهمند اسلامی، منزلتی دو چندان یافتند و در این مسیر فضلای جوان حوزه های علمیه نیز خوش درخشیدند.

مجموعه حاضر که حاوی اشعار دلپسندی از شعرای جوان حوزه علمیه قم است و در مرکز فرهنگی هنری این معاونت، تهیه و تدوین شده است.

این مجموعه به همت اداره چاپ و نشر معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منتشر شده است./916/د102/ع


ارسال نظرات