۲۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۹۸۰۰۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

حضور حماسی ملت ایران در 22 بهمن تجدید بیعت دوباره با رهبری انقلاب بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، با اشاره به حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال، این حضور را تجدید بیعت دوباره با ولی امر مسلمین جهان دانست و گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی ثابت کردند همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران
حجت‌الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال، این حضور را تجدید بیعت دوباره با ولی امر مسلمین جهان دانست و گفت: ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی ثابت کردند همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند.

وی حضور روز گذشته مردم در یوم الله 22 بهمن را پاسخ روشنی به یاوه‌گویی‌های سلطه‌گران عالم برشمرد و افزود: ملت ایران همواره پشتیبان انقلاب و آرمان‌های امام و رهبری هستند و هیچ‌گاه اجازه دخالت به توطئه‌گران را نخواهند داد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران‌ تقارن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و پیروزی نهضت مردم مصر را نوید بخش جهانی شدن انقلاب اسلامی ایران دانست و ادامه داد: انقلاب ملت ایران امروز همه مرزهای جغرافیایی را در نوردیده است.

حجت الاسلام شکریان‌ بیداری اسلامی در دنیا به ویژه خاورمیانه را برگرفته از انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و بیان داشت: ملت های آزادی‌خواه دنیا مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی را الگوی حرکت‌های آزادی‌خواهانه خود قرار داده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: امام راحل در عصر انزوای دین قیام کردند و زمانی که بردن نام خدا در هیچ مجمع بین‌المللی قابل پذیرش نبوده؛ اما امروز به فضل الهی و ثمره خون شهدا ارزش‌های انقلاب اسلامی در دنیا فرا‌گیر شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که امام خمینی‌(ره) به همه مردم مسلمان و آزادی‌خواه دنیا عزت داده است، تصریح کرد: امروز همه ما باید پشتیبان ارزش های انقلاب و امام راحل باشیم.

حجت الاسلام شکریان ادامه داد: ولایت و انقلاب اسلامی حزب الهی را در لبنان ساخت و تربیت کرد که توانست پنجمین لشکر و ارتش دنیا را پس از مقاومت 33 روزه با شکست مواجه کند.

وی با اشاره به این که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دولت های جهانی هیچ ارزشی برای ملت ایران قائل نبودند، افزود: اما به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران امروز هیچ اقدامی با حضور و همراهی جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه قابلیت اجرا شدن ندارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که آمریکایی ها چندین سال همه تلاش و سرمایه گذاری خود را برای ایجاد خاورمیانه آمریکایی به کار گرفتند، تصریح کرد: امروز شاهد ایجاد خاورمیانه اسلامی با محوریت جمهوری اسلامی ایران هستیم./950/ت302/س
ارسال نظرات