۲۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۹۸۰۲۶
رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری:

حماسه 22 بهمن پایان فتنه انگیزی بدخواهان نظام اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری، حضور میلیونی و حماسی ملت ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را پایان فتنه انگیزی بدخواهان نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این حضور بی نظیر هشداری به دشمنان داخلی و خارجی بود.
رييس اداره تبليغات اسلامي ساري
حجت الاسلام حمزه علی صادقی، رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به حضور میلیونی ملت ایران در یوم الله 22 بهمن، گفت: حماسه 22 بهمن امسال گوشه ای از ولایت مداری و بصیرت ملت ایران بود.

وی افزود: میلیون ها نفر از ملت وفادار ایران روز گذشته در سراسر نقاط این کشور اسلامی با حضور گسترده و باشکوه در مراسم راهپیمایی این روز، با صدایی رسا به گوش جهانیان رساندند که در پاسداری از آرمان های امام راحل و شهدا لحظه ای کوتاهی نخواهند کرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری، حضور میلیونی و حماسی ملت ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را پایان فتنه انگیزی بدخواهان نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این حضور بی‌نظیر هشداری به دشمنان داخلی و خارجی بود.

حجت الاسلام صادقی با اشاره بازتاب گسترده حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این خروش ملی رسانه های دنیا را مات و مبهوت کرد.

وی، یوم الله 22 بهمن را یادآور فرهنگ شجاعت، شهامت، شهادت و ظلم ستزی ملتی مبارز، آزادی خواه و ولایت مدار دانست و ادامه داد: ملت ایران اسلامی امسال نیز با حضور میلیونی خود ثابت کردند که همواره تابع فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که نهضت عظیم ملت ایران که به رهبری مرجعیت دینی و همراهی روحانیت و ملت ایران در سال 57 به پیروزی رسید، منافع استکبار و صهیونسیم بین الملل را به خطر انداخته است، گفت: این انقلال شکوهمند سبب بیداری و به پاخواستن ملت هایی شده است که تجلی آن با فریاد اسلام خواهی مسلمانان مصر، تونس و اردن در مقابل زیادی خواهی دیکتاتورهای جهان، نسیم پیروزی حق بر باطل به مشام عالمیان می رسد.

حجت الاسلام صادقی تأکید کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در سایه توکل به خداوند و پیروی از اندیشه های امام راحل و نیزرهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، مستحکم تر و ملت ایران نیز به عنوان الگوی استکبار ستیزی راه پر افتخارخود را با قدرت ادامه می دهد.

وی با بیان این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر معنویت، تکیه بر ارزش های انقلاب اسلامی و تبعیت از اندیشه امام راحل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تا فتح قله‌های افتخارآفرین در حرکت است، بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی الگوی کشورهای اسلامی دنیا در همه ابعاد محسوب می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ساری، وحدت و همدلی را نیاز امروز مردم و مسؤولان نظام اسلامی دانست و گفت: این وحدت تنها در پرتو اطاعت از ولی فقیه و رهبری معظم انقلاب حاصل خواهد شد و فتنه انگیزان باید بدانند که راهی جز تبعیت از قانون و تبری از دشمنان ددمنش انقلاب اسلامی ندارند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی به امت اسلامی هویت بخشید و جهان اسلام را بیدار کرد، افزود: این بیداری امروز در کشورهای مسلمان خاورمیانه کاملاً مشهود است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که استکبار جهانی از بیداری اسلامی مردم عصبانی است، خاطرنشان کرد: سلطه‌گران غربی برای این که به انقلاب ضربه بزنند گروهک‌های معاند و معارض را تشکیل داد تا به خیال خام خود مانع از تحقق اهداف نظام اسلامی شود./950/ت302/س
ارسال نظرات