۲۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۹۸۰۲۷
آیت الله طبرسی:

22 بهمن امسال، جشن شکوه و عظمت انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران و نماینده عالی دولت در این استان با صدور پیام مشترکی از حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کردند.
آيت الله نور الله طبرسي
به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و سید علی اکبر طاهایی، نماینده عالی دولت در استان امروز با صدور پیام مشترکی از حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تشکر کردند.

در این پیام آمده است: میلیون ها مردم خداجوی و شیفته ارزش های انقلاب اسلامی، ۲۲بهمن امسال در سراسر مازندران، همچون رودی خروشان، به خیابان ها آمدند و شکوه انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و بار دیگر با آرمان های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

این پیام می افزاید: پیام روشن این حضور گسترده مردم این است که انقلاب اسلامی بر عمق ایمان های آحاد مردمی استوار است و مردم همچنان مصمم به صیانت و استمرار آرمان و راه امام راحل و شهدای گرانقدر اسلامی در پرتو هدایت های الهی رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی هستند.

در ادامه این پیام آمده است: اکنون بعد از سی و دو سال، جمهوری اسلامی ایران که حقیقتی برخاسته از یک سنت الهی است، بعنوان منادی حکومتی مبتنی بر احکام شرع و وحی، بعنوان الگویی مستقل، قابل دفاع، اسلامی و کارآمد در اداره مطلوب جامعه بین المللی عرضه شده است.

این پیام می افزاید: این حضور مردم غیور سرزمین علویان نشان داد که مازندرانی های سربلند در کنار ملت بزرگ ایران در پرتو عنایات خدای متعال و تحت هدایت الهی رهبر معظم انقلاب، با تمام توان برای دستیابی به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان امام(ره)و شهدای گرانقدر بر پایه استقلال، آزادی، خودباوری و نیل به پیشرفت و عدالت لحظه ای تردید و درنگ نخواهند کرد و همواره هویت دینی، بصیرت انقلابی، وحدت و همبستگی خویش را حفظ خواهند کرد.
 
اینجانبان از یکایک شما زنان غیور و مردان شجاع مازندران که با شور و شعف در اقیانوس بیکران ملت شریف ایران به منظور پاسداشت خون شهدای انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های والای امام راحل، شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری، همراه با خیل عظیم ملت شهیدپرور و انقلابی ایران اسلامی درخلق حماسه میلیونی راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن شرکت نمودید تشکر و قدردانی می نماییم./950/د102/س
ارسال نظرات